Bu ne yüzsüzlük ya bunun sonu nereye gidiyor?

Geçen haftasonu kuzenim ve kardeşimle yolda yürürken engellinin birisi gözünü bize dikti ters ters baktığım halde cekmedi o gözlerini tip olarak da tam keşlere benziyordu ve üç kızdik etraf da boştu korkudan markette bir dakika bile duramadik bugün de magazadayiz siyahi bir adam içeri girer girmez telefon kamerasıyla etrafı çekmeye başladı neyse çok takilmadim sonra kardeşimle elbise bakinirken öküz gibi açık açık bize baktığını gördüm doğal olarak korktuk ve hadi gidelim dedim giderken bacağının üstüne telefonunu ters koyduğunu gördüm kamerası da bizim olduğumuz tarafa dönüktü ki kardeşim bir ara da önündeki başka bir kadını çektiğini görmüş yemin ederim ne tek başımıza bir yere gidebiliyoruz ne de arkamıza bakmadan yürüyebiliyoruz cidden yazık çok yazık Allah hepsinin belasını versin
Bu ne yüzsüzlük ya bunun sonu nereye gidiyor?
Cevapla