Evden kaçmak istiyorum doğru mu düşünüyorum yanlış mı?

Merhabalar,19 yaşındayım 20'e gireceğim açık öğretimden lise okuyorum tamamen keyfi bir şekilde zorunlu sınavımı tutuyorum üniversiteyi dışardan devam ettirmeyi düşünüyorum.
Asıl konuya girecek olursak ailem tarafından erkek olmama rağmen çok sıkılıyorum, şehir dışında kız arkadaşım yaşıyor onunla bile görüşmeye giderken binbir türlü laf duyuyorum gittiğim zaman telefonlarım susmayacak dereceye geliyor rahatsızlık kıvamına dönüyor. Babam olmadığı için bize abim bakıyor ve abim görüp görebileceğiniz kendini beğenmiş kişilerin başında olur. Sürekli aşağılar, dalga geçer, heves kırar ve ben artık yoruldum. Anneme bile 22-23 yaşında tek başıma eve çıkmak gibi bir planım olduğunu söylediğimde, abin böyle mi yaptı o bile bizle duruyor sen çıkamazsın yapamazsın edemezsin diyor. Benim düşüncem kız arkadaşımın yaşadığı şehire gitmeden önce iş görüşmesi ayarlayıp, işimi hazırlayıp ailemden kaçıp düzen kurmak sizce bunu yapmalı mıyım?
Evden kaçmak istiyorum doğru mu düşünüyorum yanlış mı?
Cevapla