Ben bir yaşadım hayatımda 😂 Babam yine almış bir yer köyün birinde, ekicem biçicem burayı dedi 😂 Hiç anlamam sevmem de. Annemle babama yardım ettim spor olsun😂 Su yolu yaptım 😂








Benim de hayalimdi, 2 hafta önce aldım bi tarla çok şükür. Oraları toparlayıp yavaştan ekip biçmeye başlayacağım ben de
Cevap
14Cevap
Hayır yok.
Ooo hanımefendi kolay gelsin seni tarlada görmek ne güzel 😀Olmazmı daha geçen Pazar günü 200 balya yonca taşıdık ineklere aynı zamanda bağ bahçe ekiyoruz 😉👍
Üç yıl öncesine kadar vardı hatta günlük sulamakla uğraşıyorduk kocamandı şimdi yok bir tane saksı bile yok
Evet Bahçemiz Var Tabikide Evet Tarla İşi Yaptım Yapıyorum Karpuz Kavun Domates Vs
Evet
Topraktan ben de anlamam ama babama iyi çırak olurum 😄
Bahçemiz yok ama olmasını çok isterdim öyle çiçek ekmeyi fidanlar dikmeyi çok seviyorum ya
Biz severiz böyle şeyler yapmayı canım da çekti şimdi 🤤
Evet var çalışıyorum köye gittikçe, hayırlı oldun büyükmüş bahçe
Evimizin bahçesi var da normal bahçemiz yok arsalara ekim yapıyoz baba yadigarı
hayır ama küçük bahçesi olan bir müstakil evde yaşamak isterdim :)
Demek bizim bahceden erikleri toplayan sendin buldum seni o erikler benimm
Sen bizim komşu musun 🤔 senin bahce nerde
Benim yok ama yakınlarımın var. En sevdiğim şey sanırım salatalık koparmak bahçe işlerinde
Çok güzel, hayalim köyde bir yer alıp yaşamak.
Gökçe, köy var, köy var (Kadıköy ve Haraptar gibi ).
Ben Muğla, Antalya, İzmir, Bursa gibi yerlerde orman ve denizi olan köylerden birini düşünüyorum.
Evet yaparım bahçe güzelmiş
Toprakla uğraşmak çok iyi gelir insana
Düşününce güzel de uğraşamam
Bahçem yok
Bahçem var
Var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?