Benim alakam yok. Mevlid falan bilmem ben. Arkadaşımın ailesinin köyüne geldik. Dedeleri için mevlid okutmak istediler. Yahu bu adamlar zaten devletten maaş alıyorlar, kırsal yerde sevilip sayılıyorlar. Ne olacak gidip bir dua okusa? Zaten insanlar o istemeden kendisine bir şeyler verir. Eskiden böyleydi şimdi ise fiyat tarifesi oluşturmuşlar. Utanmasalar 10 dua alırsan 2 tane bedava falan diye ka panya yapcaklar.
Paradan başka bir şey konuşmuyor. Aralarında grup kurmuşlar. Falanca hoca gelirse şu kadar, öbür hoca gelirse şu kadar olur falan...
Lafa gelince şeriat, islam devleti der durursunuz. Nerde maneviyat?
Paradan başka bir şey konuşmuyor. Aralarında grup kurmuşlar. Falanca hoca gelirse şu kadar, öbür hoca gelirse şu kadar olur falan...
Lafa gelince şeriat, islam devleti der durursunuz. Nerde maneviyat?
Güncellemeler
+1 yıl
Bence Şeytan haklı arkadaşlar. İnsana secde edilmezz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer