Fakirler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Fakirler sizce de çok itici değil mi
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ultra fakirlerden bahsediyorum yani bir iphone bile alamayan tiplerden
Güncellemeler
+1 yıl
Trol soru boşuna linçlemeyin kalbini kırdığım varsa özür dilerim. İnsanları maddi durumlarına göre ayırmam. İyi insan kötü insan diye ayırırım. Bu soruyu görüpte kalbi kırılan varsa özür dilerim
Fakirler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla