Karşı komşum çok suratsız, ne yapacağım?

Hiç selam bile vermiyor bir sene oluyor taşınalı hoşgeldinede gittim kahve götürdüm çağrdımda kaç kere şimdide 6 aydır yüzüme bile bakıp selam vermiyor hiç sormadımda nedenini bende çok kırıldım bir kötülüğünü zararım yoktu çünkü niye sorucam kendimi biliyorum iyiliğimin karşılığı biye böyle oluyor acaba
Karşı komşum çok suratsız, ne yapacağım?
Cevapla