Yaşasııın kazıklar ve alkışlayanlaaar!🤗1650 TL'ye oturduğumuz daire bir anda 5000 tl'ye çıktı. Annem emekli 2000 tl alıyor ben maalesef işsizim. Kaldı ki işim oolsa asgari ücretten fazla alamam. Ev sahibi Almanya'da yaşıyor adamın dayısı ilgileniyor. Dayısı iyi ona kalsa zam yapmayacak gerçekten. Neyse , evsahibimiz gelmiş ilk iliemlakçıları gezmek olmuş. Demişler onlar da 6000-8000 tl'den aşağı yok ev diye. Bu da hemen dayısını aramış 7000 istemiş de yapma etme neyse 5000 tl oldu. İlin ilginç tarafı evsahibimiz NEDENSE gelmiyor bu tarafa😂Şimdi bendava açayım diyorum zira yasal olarak bu hakkım doğuyor araştırdım. Ama ne annem ne ablamlarla eniştelerim yanaşıyor bu işe. Avukat var mı aranızda bu işten anlayan ve dava açsam işe yarar mı? İşe yaramaz diyen çok da. Heeeeyy gidi günler , Yeni Türkiye. Alkışa devam😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
apdeyt apdeyt... gelin la aboo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
kira zammı enflasyon oranına göre artan bişey herkes kafasına esip bianda kira arttıramaz ayrıca 3300 tl birden de zam yapmaya hakkı yok dava açsan sen kazanırsın ama uzar iş ara ev sahibini araştırdım böylr bi hakkın yok felan de korkut gözünü Allahın almanyasında yaşayan adam neyine yetmiyo euro anlamış değilim
işte dayısının numarası var da kendinin yok. göz korkutma falan değil ben ciddi ciddi yapacağım.%200'den fazla zam nedir yaa? bugün kredi kartıyla yarım kilo kıyma alayım dedim 74 tl.. dana bonfile 300tl... noluoz lan?😢
çok acayip ya inan bizim çiftlik var biz bile kıyma yiyemiyoken diyorum kendime millet napsın battı balık yan gider hesabı ülkece sürüklenioyruz hadi hayırlısı
yav ben akp seçmenine kızgınım.."arduh esgü Dürküye yoooğğ!!"diyenlere tnla sorum var ama görüyorum ki toto korkusundan gelmiyorlar. ESKİDEN 20 milyon tl alırdım asgari ücret (1996) bunun 400 bin tl'si kiraya giderdi. Hemde 3 +1,4ncü kat ve ev daha sıfırdı. al sana yeni Türkiye'de sadece 1 asgari ücrete ev bile kiralayamıyorsun, adam çıkmış diyor ki "20 yışda 23 defa asgari ücrete zam yaptık". Sanki ekonomi bakanı diyor bunu. Zaten bunu da iş olarak görüyorlarsa bi zahmet zittir olup gitsinler. Bunu dediğim için de beni dava ederler şimdi, En azından hapist 3 öğün yemek yerim kira ve fatura yok. Annem 80 yaşında 2000 tl alıyor alzheimer başlangıcı var. Soran var mı nasıl geçiniyorsunuz diye? Sonra yok hakaret etti küfür etti. Ederim tabii.. Kafa şişirdim özür dilerim
yokkk abi ne kafa şişrmesi halkın halinden halk anlar başka kim anlıcak içinde tut tut nereye kadar insanı kanser yapar aklıma ne geldi Allah elçi olarak HZ. Muhammedi gönderdi bi melek değil o da biz gibi insandı neden çünkü bizi bizden olan anlar sözde müslüman ülkeyiz bizim niye baştakiler kim olursa olsun biz gibi değil hepsi zengin belediye başkanı bilmem ne halkı halktan biri anlar abi zengin biri halkın dilinden anlamaz bilmiyorum ya baksana millet açlıktan yoksulluktan ne hale geldi evde birbirini yiyo millet
kanser eder demişsin ya annem trioid kanseri oluyordu neredeyse zamanında ameliyat ettirdik. borçlanarak tabii.. Borç btti ev sahibi ben sizi kazıksız bırakmayayım dedi herhalde pert olduk vallahi. Hz. Muhammed bizim gibi insandı ama çoğumuz onun hatta yapabilmiş olabileceğine de inanmıyor. İnsan bu, hatasız kul olmaz hatasız olan bir tek Allah vardır.. BU kafa çok zor çoook..