Yeni Türkiye'de ev kiraları artık lüks , değil mi🤗?

Yaşasııın kazıklar ve alkışlayanlaaar!🤗1650 TL'ye oturduğumuz daire bir anda 5000 tl'ye çıktı. Annem emekli 2000 tl alıyor ben maalesef işsizim. Kaldı ki işim oolsa asgari ücretten fazla alamam. Ev sahibi Almanya'da yaşıyor adamın dayısı ilgileniyor. Dayısı iyi ona kalsa zam yapmayacak gerçekten. Neyse , evsahibimiz gelmiş ilk iliemlakçıları gezmek olmuş. Demişler onlar da 6000-8000 tl'den aşağı yok ev diye. Bu da hemen dayısını aramış 7000 istemiş de yapma etme neyse 5000 tl oldu. İlin ilginç tarafı evsahibimiz NEDENSE gelmiyor bu tarafa😂Şimdi bendava açayım diyorum zira yasal olarak bu hakkım doğuyor araştırdım. Ama ne annem ne ablamlarla eniştelerim yanaşıyor bu işe. Avukat var mı aranızda bu işten anlayan ve dava açsam işe yarar mı? İşe yaramaz diyen çok da. Heeeeyy gidi günler , Yeni Türkiye. Alkışa devam😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
apdeyt apdeyt... gelin la aboo
Yeni Türkiye'de ev kiraları artık lüks , değil mi🤗?
Cevapla