Tanrıya inananlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu devirde hala inanmak saçma değil mi dinleri geçtim tanrıya inanmak da saçma var veya yok ama yok olması daha muhtemel her şey sonuçta bizim beynimizde ki veriler değil mi?
Tanrıya inananlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla