Dışarı çıkıcak insan bulamıyorum ya tekte çıkmak istemiyorum ama canım da sıkıldı gezmek istiyorum?

Çağırabileceğim iki kişi var kardeşim ve kuzenim ama onlar da hayatlarıyla meşgul yoğun ben kalıyorum yalnız resmen yalnızlıktan ağlıyorum neden bu kadar yalnızım.. Keşke yanımda şöyle bir walkbody olsaydı konuşmasakta olur yanyana yürüsek dolansak yeter
Dışarı çıkıcak insan bulamıyorum ya tekte çıkmak istemiyorum ama canım da sıkıldı gezmek istiyorum?
Cevapla