Çağırabileceğim iki kişi var kardeşim ve kuzenim ama onlar da hayatlarıyla meşgul yoğun ben kalıyorum yalnız resmen yalnızlıktan ağlıyorum neden bu kadar yalnızım.. Keşke yanımda şöyle bir walkbody olsaydı konuşmasakta olur yanyana yürüsek dolansak yeter
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben yalnızım o yüzden tek çıkıyorum
Yalnızlığa tahammülüm kalmadı artık benim
Benimde kalmadı en son ne zaman dışarı çıkıp kendim içi bir şey yaptım hatırlamıyorum, keşke çözümü olsaydı ve sana söyleseydim. maalesef yok o yüzden sadece kendini sev ve olabildiğince anın tadını çıkart
Şimdi yorumlarda istila edip buraya herkes Hayır Kara Murat benim edasıyla ortaya atılır
Kara muratlara ilgim yok kara fatmalara ayşelere talibim😀
Valla bacım çık gel bizim burada komşular var aynı cennet mahallesi sokağımız sınırsız çay servisi falan het şey var komşunun bahçesinde ki ağaçtan faydalanmak bile var cezbetti ise karşı komşu çiğdem yenge ile irtibat kurayım 😀
Yok be koca karılarla da anlaşabilecek biri değilim öyle yetenekli konuşkan değilim maalesef
Konuşkan olmak yetenek işi değil. Kimileri yüzlerce kelime ile hayırı anlatmaya çalışırken kimileri sadece kafa sallar. Akıllı insan kafa sallar çok konuşmaz.
Haklısın da boşta olsa çene çalanlar kazanır her zaman bu da bi gerçek
Sen kazandın ben susuyorum 😀 çünkü yazmaya üşeniyorum
Bende hiç evden dışarı çıkamıyorum senelerdir eve kapalı yaşıyorum gençliğim hep evde geçti gitti hiç gezemedim
Abi ben seni her yerde görüyorum ve üzülüyorum ya erkek versiyonumsun ama ben arada çıkıyorum gene sen de hiç mi ilerleme olmadı?
Hayır gençliğimi hep evde geçirdim hâlâ aynıyım hiç dışarı çıkmadan yaşıyorum omru m eve kapalı geçiyor evde yaşlanıyorum
Seni korkutan ne peki artık hevesin mi yok veya insanlar ne der diye mi korkuyorsun ben de bunlar oluyordu en ağır dönemde? Eğer insanlarsa cidden hiçbir bok demek zorunda değilsin ben çok çekinip nezaketli davranıyordum ama inan bana o kardeşim hayvan gibi davranınca hiçbir şey diyemiyorlar emin ol
Hevesim kalmadı. Ama asıl sorun çocukluğumdan beri utangaç çekingen içime kapanık sessiz biriyim. Bu yaşıma kadar hiç açılamadım kendimi aşamadım çok kapanık pasif kaldım hiç sosyalleşemedim özgüven kazanamadım hep yalnız kaldım dışlandım. Ergenliğimde falan hep evdeydim zaten dışarıya çıkmazdım. Diğerler gibi gezemedim eğlenemedim sosyal olamadım. Kendimi hep eve kapattım. İnsanlardan çekiniyorum utanıyorum evet ama sadece bu değil yani ben hiç açılamadım sorun bu maalesef. Dışarıya alışamadım çıkamadım hep evde dura dura zamanla korku oluştu. Senelerdir evden dışarı çıkmıyorum. Gençliğim hep evde geçti.
Ya biliyorum bu hisleri aslında utangaçlık bazen içten gelse de daha çok bence baskılanmakla alâkalı, olmuştur bişeyler ki içine kapanmışsındır. Ve yine biliyorum ki insanlar yollar hayatlar falan çok değişik ürkütücü geliyor uzak kaldığın bilmediğin için bana da öyle olmuştu karşıdan karşıya geçerken bile çok korkuyordum ama gerçekten çıka çıka biraz da olsa alışıyorsun. Evet onlar bizden çok ilerde maalesef biz şansımızın kurbanı olduk ama yapcak bişey de olmuyor umarım sen de aşama kaydedersin insanları takma dediğim gibi soğuk kötü davranırsan sana yaklaşamıyorlar üzemiyorlar öyle yap üzdürtme kendini
Ben kendimi zayıf güçsüz yetersiz hissediyorum toplumda da insanlar dışlar ezer aşağılar zaten beni hayata geç kaldım hayatı kaçırdım 33 yaşındayım bu yaşıma kadar istesemde açılamadım hatta zamanla daha da içime kapandım gençliğim tamamen evde geçti yani çocukluğumdan oluşan bir durum benimki zamanla bu hale geldim iyice kapattım kendimi gençliğimin en güzel yaşlarını hep evde geçirdim çok şey kaybettim hayatım mahvoldu dışarı çıkamıyorum işim yok asosyalim hiç sevgilim bile olmadı mutsuzum senelerdir evde sıkılarak bunalarak yaşıyorum insanlara imreniyorum hayata tutunamadım yaşlandıkça daha da kötüleşiyor her şey
Benim ki de çocuklukta başladı okutulmadım ergenliğimin ve gençliğimin çoğu evde geçti aralıksız çok uzun yıllar çıkmadım dışarı çıkabileyim diye dua ediyordum. Başıma ne geldi anlayamıyordum bile kendimi çok yargılıyordum o yüzden ne hissettiğini çok iyi anlıyorum geçen yılların telafisi olmuyor acı şekilde ama 33te genç bi yaş yok mu bi destekçin en azından kardeş falan seni yavaş yavaş alıştırsın
Evet telafisi yok hayatta çok şey kaçırdım gençliğimi hiç yaşayamadım artık 33 yaşındayım pek genç sayılmam dışarı çıkmak işe girmek gezmek eğlenmek sevgili olmak evlenmek mutlu olmak bana imkansız geliyor bunlar benim için sadece hayal yaşım ilerledikçe daha da içime kapandım her şey daha da zorlaştı benim için artık ailem bile anlamıyor beni
Yani haklısın yaş ilerledikçe daha çok artıyor kaygılar sen de kendini çok baskıya alma ama yavaştan bişeyler yapmaya başla ben seni anlarım ama insanlar anlamıyor maalesef
Sağ ol evet kimse anlamıyor kendimi şanssız hissediyorum artık yaşadığımı unuttum düşünüyorum gençliğim yok hiçbir şey yaşayamadım her şey içimde kaldı hep keşkelerle pişmanlıklarla yaşıyorum herkes hayatını gençliğini yaşıyor bende evden hayatı izliyorum
Öyle maalesef hep eksik ve boşluk oluyor.. evdekiler nasıl peki destler mi yoksa her gün bir bağırış çağırış mı yarattıkları esere
Ailemde laf ediyor anlamıyor kızıyor ama ben evden dışarı çıkamıyorum maalesef gençliğimi hiç yaşayamadan yaşlandım çok şey içimde kaldı bu benim için acı verici hüzün verici yani bu yaşıma kadar nasıl dayandım hâlâ nasıl dayanıyorum bilmiyorum hiç güzel şeyler yaşayamadım daha
Anladım benzer şeyleri ben de yaşadım çok zor dönemler aile ve toplum tamamen şans meselesi sen ve bizler onların eseriyiz aslında insanlar durduk bu hale gelmiyor kesinlikle
Yaşadığın yeri soyle buradan bulursun muhtemelen
Burdan da çıkmıyor dünyada tek yalnız ben kalmışım heralde
Yazmadın ki. nerede yaşadığını? Ilini ilceni yaz ki etkileşim olsun.
Alta bir görüşe İzmir yazmissin ama. bunu soru guncellemesine. yazmalisin.
Sende kendi hayatınla meşgul ol
Hayatım yoj
Napim
Göbek at
Seni erkeklerden kurtarmaya geldim
hoş geldin iyi ki geldinn
Hoşbuldum ama tahmini sen ülkenin bir tarafındasin bende diğer tarafta 🤦
Hep öyle oluyorr.. izmirdeyim ben sen erzurumdaymışsın😑😃
Yok daha da uzak neyse yazmak istersen yazabilirsin bende mesaj atarım
Yazarım konuşur dertleşir destekleşiriz
Tamamdır
Bu arada nasıl yazıcam gizliye aldığın için yazamıyorum
Ben eklerim seni
şans şans
Bir bizim yüzümüze gülmedi..
yaş kaç
Beraber gezelim mi bends aynıyım
Yaz bana muhakkak
Erkekler tekin gelmiyor ya kadın cinsiyetli biri olsa çok sevinirim
Çok tekin bir insanım 😅😅
Uysal kedi gibi😅😅
Arkadasın yok mu
Yok olsa onları çağırırım dimi aslında arkadaştan da çok öyle yanyana dolabileceğim biri istiyorum
Üniversitede misin
Nerede yaşıyorsun
İzmirde oksijen tüketiyorum diyelim
Anladım tek başına gezmekten keyif almayı öğrenmelisin :)
Sevmiyorum maalesef etrafta da görmüyorum yalnız biri insan çekiniyor
Bir şey olmaz ya yürümek yalnız da güzel
Hiç sevmiyorum yemek yemek bir nebze iş görüyor ama tekte para harcadığımda verimsiz bi aktivite olarak değerlendiriyorum boşa gitmiş gibi
Biriyle yürümek daha iyi her zaman tek sadece yoruluyor insan
Anladım o zaman kısa sürede bir arkadaş yaparsın umarım