İnanmıyorum sırf kartların üzerindeki resimler için tarot aldım ve kendime eğlencesine bakıyorum, günah işliyormuyum?

Arkadaşlar geçen hafta tarot kartı aldım, ve o günden sonra ara ara kendime bakmaya başladım bu gün günah olduğunu öğrendim, ben şahsen fala inanmıyorum zaman geçsin eğlence olsun diye kendime bakıyorum ve geleceği allahtan başka kimse bilemeyeceğine inanıyorum, eğlence olsun diye baktığım fal günah mı?
İnanmıyorum sırf kartların üzerindeki resimler için tarot aldım ve kendime eğlencesine bakıyorum, günah işliyormuyum?
Cevapla