Saçımı çok kısa kestim, nasıl olmuş sizce?

arkadaşlar saçımı çok kısa kestim. ben pek beğenmedim. yorumlarınızı bekliyorum, lütfen doğru yorumlar yapalım. iyi olmuş veya kötü olmuş gibi şeyler, tavsiyeler v.b. v.b

link
Güncellemeler
+1 yıl
güncel.
Saçımı çok kısa kestim, nasıl olmuş sizce?
Cevapla