Bugün kızlarla birlikte gün boyu dışarıdaydık. Biraz piknik, biraz gezmece, çokça ise eğlence! 😂 🎉 Eee paşa babam seferde olduğu için izin çıkıyor tabi. Çokça merak ediyordunuz, alın bakalım size resmi. 😂😂😂 Sizler en son hangi aktiviteyi gerçekleştirdiniz? 😄🎈
Valla en son iftarda yaptık arkadaşlarla iftar sonrası da bi parka gittik manzaraya karsı sᴇᴍᴀᴠᴇʀᴅᴇ ᴄ̧ᴀʏ sohbet muhabbet Bu arada Bayadır sormuyorum padişahımızın zat-ı halleri afiyettedir inşallah 🙂
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yerinde yerinde nolsun ya, o yurt senin bu yurt benim koşturmaca içinde 😅
Yaklaşık 1 haftadır sosyal aktiviteden uzağım ama bugün kuzenin doğum günü var. Güzel bir organizasyon ayarladık. Bugün baya sosyal aktivite içinde olucaz 😃😄
Olmuyor. Aklı selim kimseye denk gelemediğim için arkadaş da bulamıyorum. Özel hayatımda da kendi halime takılan, herkesle anlaşamayan, uzaktan soğuk ve mesafeli görünen ve yerinde öyle olan, ama aslında oldukça konuşkan ve sıcakkanlı biriyim. Sadece kendime yakın görebileceğim seviyede kafası çalışan insana denk gelemiyorum.
Baya seçici birisin anlaşılan ama mizacın da bu sekildeyse ne yapabilirsin ki? Eskiden insanlar araya mesafeler girdiği için yalnızdı çoğu zaman fakat şimdi... Şimdi kalabalıklar içinde yapayalnızız. Biraz şanslı isen, kaderin cilvesi birkaç guzel insana denk geliyorsun. Onlar da olmasa... umarım karşına aradığın gibi birisi veya birileri çıkar...
Zor bir insan olmak, seçici insan olmakla eş değer değil midir? Temel kriterin ise kendine yakın gorebilecegin seviyede bir insansa, kendi seviyende birini bulmak kolay olabilir mi hayatta?
Felsefi bir soru gibi ama. Zor bir insan olmak seçici olmakla eş değer değildir. Mesela elinde olmadan karakteri gereği insanlarla anlaşamayan onlara alışamayan insanlar vardır. İletişim kurmak zordur onlarla. Seçici olduklarından değil. İletişim kuramadıklarından zordur mesela. Benim zorluğum bununla alakalı değil ama benzer...
Kendime yakın seviyede göreceğim bir insan olunca zaten hayatıma katıyorum. Ama o seviyede birini bulmak çok zor. Yani şu an anlatamıyorum aslında ama bazı şeylerde oldukça dengeliyim. İnsanlar bazı şeylerde bu kadar dengeli olamayabiliyorlar. Yani hem çok çağın dışındayım. Geçmiş çağlarda doğmam gerekmiş gibi hissediyorum. Hem de bu çağda bir çok şeye toleransla yaklaşabiliyorum da. Hem çok açık fikirliyim. Hem de sabit yanlarım var.
Ve alışmışlar basitliğe bu yüzden de benim gibi biraz derinliği olan insanlar onlara zor geliyor. Gerçi zeki insanlara göre bile zorlu olduğum koşullar var ya. Kuralcıyım... Çok kuralcıyım. Ve kusursuz insan aradığımdan değil inan bana, iyi insan aradığımdan.