Sevilmemenin çözümü ne olabilir ya da bi grubu dağıtmanın?

Ben lisede babamla telefonda konuşurken babamın haberi olmadan annemi para karşılığında bi kadınla aldattığını öğrenen bi kızım. Okadar uzuldumki çünkü çocukluktan itibaren böyle babama aşırı düşkün aşırı seven biriydim. Neden sevilmiyorum diye çok üzülüyorum çünkü babam beni aşırı eziyor bi şeyden anlamıyorsun niye soylesin niye böylesin falan diyor. Ortaokulfa da kızın biri bana fena düşmandı eşyalarımı yere firlatirdi yemeğimi çöpe dökerdi herkese bunla konuşmayın derdi böyle. Gucum yetmiyordu ona. Her yerde adımı eziğe çıkardı. Ama insanların çoğuda varya pisliğin teki olmasına rağmen onun yanında. Lisede de ortaokuldan gelen beş kişi ona uydular uymayan da kıskançlığından beni dışladı böyle okuduğum sınıfta insanalr çok havalı herkes herkesle konuşmuyor herkes kendi grubuyla konusuyor takılıyor. Grup dışındaki kişilerle kimse takilmiyordu konusmuyordu😔😔E bende hiç bi grupta olmadigim için çok uuzluyordum eve gelip ağlıyordum neden kimse beni grubuna almıyor diye. Sinif degistirdim ordaki insanlar çok iyiydi allah var bi şey demiyorum sadece bi arkadaşım çelme taktı ilk geldiğim hafta bende yere çakıldım ya rezil oldum o konudan dolayı benle takılmayan çok kişi var. En son alan seçildikten sonra bi sınıfta okudum ordada iki düşmanım var çok fenalar gücüm yetmiyor onlara😔😔 Beni kışkırtmak için oyun yapıyolar böyle hakaret ediyorlar mesela küfür ediyolar. Ben kızınca da bağırınca da mağduru oynuyorlar agliyorlar insanlarla diyorki senin yüzünden ağlamış falan tavır yapıyolar. Hakli olmak yani beni mutlu etmiyor haklı olan genelde ben oluyorum öyle diyolar ama. Gecistiriyolar haklısın diye sonra bakıyorum yine düşmanlarımla takılıyorlar benimle takılmıyordu lisede bir kişi hariç. Oda hastalandı bir yıl okula gelmedi son iki senede zaten korona yüzünden kapalıydı. Dogru dürüst çevrem olmadi düşmanlarım yüzünden. Okadad ölümcül hastalığa yakalandım babam böyle yaptı kimse benim yanimda olmadi bana eziyet edilirken de hiç bi sınıf arkadaşım bu kız bizim sınıf arkadaşımız böyle yapmayın demedi ama onlara ben kızsam hemen çevrem bana tavır yapıp beni dışlıyor çok uzuluyorum bu duruma aslında evde çok ta ağlıyorum ama dışarda bana ezik demesinler diye ağlamıyorum. Öyle işte çok yoruldum en sonda en sevdiğim arkadaşım anlasana sen sevilmiyorsun onlar seviliyor dedi okadar uzuldumki tartışamadım bile grupla. Ve lisede okuduğum ilk sınıfta söyle bi şey vardi sevgilisi olanla takiliyorlardi olmayanla takılmıyorlardı. Sorun bende yoktu yani onlardaydı. Ben bu iki kızla tartışmamı sınıf grubundan yaptım çok tepkide aldım kendi suçlarını benim üstüme attılar ben kendimi kurtaramadım. Bunlarin arkadaşlarımın arkasından söylediği kötü sözleri duydum mesela ama anlatmadım nasıl destekçi kazanabilirim sizce
Sevilmemenin çözümü ne olabilir ya da bi grubu dağıtmanın?
Cevapla