Bu doğru mu gerçekten Amerikalılar iyi insanlar mı?

Amerikada yaşayan kuzenlerim var ona okulda yaşadıklarımı anlatıyorum çirkinim diye okulda vs herkes beni eziyor dışlanıyorum diyorum o da bayağı şaşırıyor şey diyor Türkler ne kadar negatif ve soğuk, Abd’de kompleksli insan pek yok herkes pozitif ve sıcak davranıyor, sallıyor bence çünkü Amerikan filmlerinde görüyoruz okullarda zorbalık oluyor tıpkı bizim okullar gibi
Bu doğru mu gerçekten Amerikalılar iyi insanlar mı?
Cevapla