Dua almayı severim, asla isyan etmek adına bu soruyu paylaşmıyorum?

Kayınvalidem önceden hasta olmuştu hamileydim 1 hafta baktım diğerleri evlilik derdindeydi.
Hadi dedim telaşları var.
Şimdi 7 aylık çocuğum var huysuz durmuyor.
Dün yine oldu.
Umurlarında değil nasıl insan bunlar.
Elti olacak hanım eşine annen hasta diye haber bile vermemiş, abi bey çıkıpta gelmedi bile
Göçebe gibi elbiselerimizi evden alıp biz kaldık burada.
Ve buda kalmadı kayınvalidem hep beni incitti.
Neden hep sıkıntıları biz çekiyoruz ya?
Dua almayı severim, asla isyan etmek adına bu soruyu paylaşmıyorum?
Cevapla