Ogretmenin kitabı masaya vurması şiddet mi oluyor?

Benim sınıfım çok geveze ve susmuyorlar. Ben de sussunlar diye kitabı masaya vuruyorum. Yapma amacım o an ses çıksın diye ve sınıf dikkatini bana yöneltsin diye. Bu şiddet mesajı mi oluyor?
Ogretmenin kitabı masaya vurması şiddet mi oluyor?
Cevapla