Türkiyemi özledim nasılsınız iyimisiniz?

Gemi kaptanıyım şu an portekiz lizbon limanındayiz Türkiyemi özledim çok soğuk bir hava var ve portekiz limanı çok essiz manzarası olan biryer aşırı güzel gelmenizi tavsie ederim
Türkiyemi özledim nasılsınız iyimisiniz?
Cevapla