Memur kendisini haksız yere şikayet eden, iftira atan diğer memur çalışanın telefonlarına bakmak zorunda mı?

Arkadaşlar. Bir yıldır memurum. Psikolojim alt üst oldu sürekli bir mobbing sürekli cevremdeki insanlar yanlış bir şey yapmadığım halde benim açığımı aramasına bıktım. Ustelik çalıştığım yer bir universite. Bir bölüm calisani evrakta hata yapti. Bende evrak hatali oldugu icin iade ettim. Çünkü hatalı evrak kabul edip isleme alamam. Aciklamaya (iade sebebine) hatali olan kismi detaylıca acikladim. Bu sahis beni aradi. Beni tersler bir bicimde nerede hata var diye üsteledi. Bende dayanamadim. Bu konusmalari absurt olarak buluyorum. Bu soylemlerinizi bana mail olarak atar misiniz? Bu dediklerinizi, sorularını mail olarak görmek istiyorum lütfen mail atın diye yanit verdim ve kapattım. Beni sikayet etmis. Bugün üst makam sikayetten dolayi benden aciklama istiyor. Böyle bir şey olabilir mi arkadaşlar? Bir de sikayetinde “bana aciklama yapmaya calisirken, -bir sorunuz ya da sikayetiniz varsa bana mail atin” deyip kapatmisim. diye beyanda bulunmus. Bende bundan dolayi bu kisinin telefonlarına bakmak istemiyorum. Amirim ise bakacaksınız diyor. Ancak yönetmelikte öyle bir zorunluluk yok. Aynı zamanda onu koruyor, kac yıllık calısanlar. Birimimizde telefonu kim olduguna bakmaksızın yüzüne kapatan insan var. Ben ise iftiralara ugramamak icin yazili iletisime gecilmesini istiyorum. Amirin hayir bu insanin telefonuna bakacaksın diyor. Yani telefonda guzelce aciklama yapsamda karsimdaki önce egosunu benle tatmin edecek ve bende haksizliga tepki gösterdiğimde beni sikayet edecek Bu adil mi? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Memur kendisini haksız yere şikayet eden, iftira atan diğer memur çalışanın telefonlarına bakmak zorunda mı?
Cevapla