Trans erkeğim ve ailem bunu hastalık olarak görüyor. Ne yapabilirim?

lütfen homofobikseniz, lgbten igreniyorsaniz ve bana hakaret etcekseniz direkt bunu okumadan geçin çünkü daha fazla üstüme gelinmesini istemiyorum. Ben küçüklüğümden beri hep daha maskulen biri olmuşumdur. Hep erkek gibi hissetmiştim ve bu konuda yapabilceğim bir şey olmamıştı. Ben böyle mutluydum. Babam hep kadınların çoğu özelliği ile dalga geçerdi. Makyaj yapmayi seven kadınlarla, reglden dolayı olabilen bazı gerginliklerle vb. Sanırım bu yüzden asla maskulen olmama karışmadı, hatta beni bu yöne itti ama annem biraz daha kız gibi ol deyip durdu. Bir gün saçımı kendim gidip kestim. Annem eve gelince "sen erkekmi olacaksın!" Vb diyip bana kızdı. Sonra birkaç olay daha oldu ve ailen yavas yavaş erkek gibi hissettiğimin farkına vardı. Ben iyice kötü hissettim çünkü ailem beni bu yüzden evlatlıktan red bile ederdi. Neyse iste, annem ben okuldayken birgün telefonumun sifresini acıp karıştırmış ve mesajlardan trans erkek olduğumy öğrenmiş. Sırf bu yüzden psikologa gidiyorum. Kadınların makyaj yapması ile dalga geçen babam bile sadece kız gibi olmam için gel sana oje falan alalım diyor. Gerçekten ailen şu an bana aşırı baskı uyguluyor, saçlarımı uzatmam konusunda zorluyorlar vb. Bana asla saygı duymuyorlar. Kız gibi olmayı denedim ama böyle mutlu olamıyorum. Ama ailem tarafından kötü görülmek te istemiyorum. Ne yapabilirim gerçekten çok kötü hissediyorum lütfen bana saygı duymayıp kötü yorum yapacaksanız şimdiden yapmayın. Daha moralimin dibe çökmesini istemiyorum.
Trans erkeğim ve ailem bunu hastalık olarak görüyor. Ne yapabilirim?
Cevapla