Kendimden 5 yaş küçüklerle anlaşamıyorum konuşamıyorum aynı dilde normal mi yoksa benim asosyalim?

Üniversiteye gidiyorum doğru düzgün arkadaşım yok ben 26 onlar 20 21 yaşında konuşuyor hatta şehir dışına filan gidicez gezmeye ama kafam sarmıyor çok anlaşamıyoruz ne konuşacağımı bilmiyorum konu açamıyorum normal mi asosyal miyim
Kendimden 5 yaş küçüklerle anlaşamıyorum konuşamıyorum aynı dilde normal mi yoksa benim asosyalim?
Cevapla