Arkadaşlar Beşiktaş'da bir mekana girmek istedim üst başım gayet güzeldi damsız almadı illa sevgilimiz mi olması lazım saçma değil mi?


kimi kimden koruyorlar..
artık çoğu kadında oraya eş partner sevgili bulmak için gidiyorlar..
Hata sende yoldan Bi kız ceviricektin zatn kapının oralarda bekleyen vardır
Knk bana yakışmaz
Cevap
2Cevap
Bence de gelmeli
Bence gelmeli. Damın yanında mutlaka odası da olmalı. 🤣🤣🤣
Gelmemeli böylesi iyi
Neden ya adam gibi takılıp gidecektim buldum bir yer ama istedim mekan daha güzeldi daha önce girmiştim o zaman bayan arkdasım vardı şimdi yok napak 😂
İçip içip kızlara musallat olcan uğraşmak istemez kimse
Ayıkken de musallat olmayan var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar