Arayıp soranım yok, normal mi yoksa çok mu yalnızım?

Tek bir allahın kulu bile mesaj atmıyor, aramıyor
Garip hissediyorum ya
Hiç çok arayıp soranım olmadı ama yine de arıyor insan
Arayıp soranım yok, normal mi yoksa çok mu yalnızım?
Cevapla