Tek bir allahın kulu bile mesaj atmıyor, aramıyor
Garip hissediyorum ya
Hiç çok arayıp soranım olmadı ama yine de arıyor insan
Garip hissediyorum ya
Hiç çok arayıp soranım olmadı ama yine de arıyor insan
Kendini çok mu yalnız hissediyorsun? Bak sana bir şey diyim mi bence çok mu yalnızım diye düşünmek yerine bunca samimiyetsizliğin içinde yalnız olduğun için sevin bile.
Kimse arayıp sormuyor seni arayıp sormayan, sana değer vermeyen insanları düşünmeye değer mi?
Ya tamam doğru ama bende insanım sonuçta
Konuşmak istiyor, paylaşmak istiyorum
Yalnız haldeyken duvara mı anlatayım
Yani bende bilmiyorum ki
Sorunca meşgulsundur diye düşündüm diyen oldu ama her arayışına koşan biriyim, hiç meşgulüm arama dediğim olmadı.
Başkası çok yoğunum diyor
Diğerleri ile zaten ahım şahım bir yakınlığım yok
Nedeni çözemiyorum
Oldukça kötü
O kadar sıkılıyorum ki tüm gün bezgin bezgin oturuyorum
Motivasyon ve Moralim sıfırlanıyor
Hayır, maleseff yok
Evet ama maddi durumlar nedeniyle pek sosyalleşmeye bütçe ayıramıyorum
Okul yurt arası geçen bir hayatım var ne yazık ki
Maddiyat ve birazda kendimle barışmam.
Dişlerim sorunlu ve yeni tanıştığım insanın bana bakıyor olması beni geriyor, kasılıyor ve rahat olamıyorum. Bu sorunun ortadan kalkması daha rahat olmamı sağlar ama bununda çözümü yine maddiyata çıkıyor
Hayır
Kötü olduğunun farkındayım
İnsanlarında bakıp ne kadar kötü durduğunu düşünmeleri ve beni bu yüzden özensiz biri gibi görme ihtimalleri geriyor
Evet ama bu dışarıdan çirkin göründüğü gerçeğini değiştirmiyor
Herkes ağzınıza bakınca yapılan tüm olumlamalar çöp oluyor
Çirkin buluyorum tabii
Doğru ama görülen koy kılavuz istemez
Kötü duran şey kötüdür
Bunu çevremde söyler
Dişlerin olmasa çok güzelsin vs...
Bende çirkinliğin sebebini biliyorum
Evet ikisini de hissediyorum
Kabul ediyorum aslında
22 yıldır aynı şekilim de bakışlar ya da dişler ile ilgili yorumlar beni bu duygularının içine ister istemez sürüklüyor
Cevap
7Cevap
Varlığına alıştırıp alıştırıp birden yok olan insan olsa daha da kötü emin ol.. beklentiler yaralıyo hep..
Onu da yaşadım bir dönem
Kombo yapmışım
İnsan herşeyden bişey öğreniyo ama kalbindeki küçük veya büyük yaralar hep kalıyo..
Evet maleseff
Dönem dönem bende de oluyor ama illaki biriyle konuşmak istiyorsan bekleme. Direk ara ya da mesaj at.
Pek beceremiyorum
Sanmıyorum adım atabileceğimi ama bakalım
Akraban da mı yok? Genç bir teyzem varsa ara konuş biraz
Hepsi benden çok büyük
Ver numaranı arim ben. Ya da sen ara gizliden,
Arkds olalim
Aslında iyi
aynıyız walla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?