Ukrayna bile Rusya'dan kardeşi olduğu halde nefrwt ederken Ermeniler ve bizim saftirik kazaklar neden Rusya'yı destekliyor?

Ulan pasinyan bile Rusya'dan kurtulmaya çalışıyor Rusya Ermenistan'a zarar veriyor diye ama bizim kazaklar Rusya ne derse onu yapmak istiyor gerçi pasinyan Rusya'ya baş kaldirfigi an ona darbe yaptılar ama ne olursa olsun pasinyan artık Rusya olsun istemiyor Ermenistan'da Gürcistan'da öyle ya kendi kardeş ülkeleri soydaslari bile Rusya'yı istemiyor Ama bizim kazaklar hala Rus aşağı ulan ermenielr bile gözünü açtı bizim canım kazaklar hala uyuyor
Ukrayna bile Rusya'dan kardeşi olduğu halde nefrwt ederken Ermeniler ve bizim saftirik kazaklar neden Rusya'yı destekliyor?
Cevapla