Teşekkür ederim @brandygirl
Her zaman için helallik alır mısınız?
Teşekkür ederim @brandygirl

Sorunuza beklediniz geldim.. 😃
Helallik almaya çalışırım tabiki de. Birinden bir şey alırken dahi helallik isterim.. Kimsede hak koymamaya çalışırım.
hoş geldin maşallah
evet alırım
bu arada sizi hatırladım ben sen kurt beyazı değil misin o sun dimi
Maşallah evet benim
neden kapattınız ki orası da güzeldi bence
Öyle gerekti diyelim kurt kılıcı hesabını ailevi nedenlerden dolayı sildim, Kizilelma hesabımı da sıkıldım
kızıl elmayı bilmiyordum ben sadece kurt beyazıyla tanımıştım sizi konuşmuştuk ordan hatırlıyorum
Anlıyorum ☺️
peki yeni hesabınız hayırlı olsun o halde :)
bence bu hesabın ismi daha güzel
Çok teşekkür ederim kalıcı olurum inşallah
rica ederim umarım :)
iyi geceler diliyorum
Hayırlı geceler dilerim
Merhaba,
Her zaman için almam. Sadece üzerimde emeği olanlardan ve uzunca zaman geçirdiğim insanlardan helallik isterim.
Tabii ki her insandan değil ama yine de yiyip içtiğiniz selamlaştığımız insandan almak iyidir
☺️☺️☺️ Allah razı olsun
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Görüşemeyeceğim insanlardan alırım. Bir kişiye hakkımı helal etmiyorum sadece. Umarım bir ömür bekar kalır. 😒
Her zaman almak iyidir
Kanım çekildi bir an intihar ediyon zandım
Aklıma geldikçe alırım.
Aman Allah korusun Allah'ın verdiği canı alır
Hayırlı yolculuklar Allah a emanet.
Teşekkür ederim
Kimsenin hakkını yemiyorum bane. Millet benim hakkımı yiyo.
@betlsnmzz jshdkdhdkdbdln
@betlsnmzz ancak şöyle bir şey var her ne olursa olsun kalbini kırdığın günahını aldığın olmuştur yinede almak iyidir
@betlsnmzz aaah işte bundan emin değilim. Agresiflikte birinciyim
Karşımdaki kişiye göre değişiyor.
Eğer beni çok kırmış üzmüşlerse almam. Onun haricinde helâllık alırım
Yine de her ne olursa olsun helallik almayı ihmal etmeyin
Almam beyefendi.. dediğim gibi kişiye göre değişiyor
Siz bilirsiniz
Ben gerekenden alırım mesela karskdakinin kalbini kirmisimdir ama hak etmiştır almam abi ne gerek var:d
Her ne olursa olsun kul hakkı önemli
Bugüne kadar kimseden helallik istemedim. Yapmacık buluyorum bu tür talepleri.
Allah'ın emri bu sonuçta
Nerede yazıyor bu?
İyi geceler dilerim kardeşim yarın sabah erken saatlerde uyanacağim yola gideceğim
hiçbir yerde yazmıyor çünkü.
iyi yolculuklar :)
Uzun yola çıkıyorsam evet…
Bende uzun yola gideceğim
Teşekkür ederim geldik
Helallik her zaman almıyorum
Umarım her zaman alırsınız
Hakkım varsa hakkı varsa alırım
En güzeli
Hiç birimiz bu kadar ince düşünceli degiliz 😄
Olsun kardeşim
Hayır almıyorum ama istemek gerek.
Kesinlikle ölümün ne zaman geleceği bilinmez
hayırlı yolculuklar dostum
Teşekkür ederim kardeşim
kardeşim, yüreğinde hiçbir şey yok ama için kan ağlıyor.
Benim mi
evet
Allah razı olsun kardeşim
hayir hic yapmiyorum
Umarım yaparsın
Alırim
Çok güzel
Almam valla.
Helallik almak iyidir öyle deme
Ya içten etmiyorlar ise? Hiç düşünmem ve helallik peşinde dolaşamam. İsteyen etsin, isteyen etmesin kafasındayım.
İçi önemli değil söze bakılır dinen
hayır almam
Olsun ölümlü dünya sonuçta
Umrumda olmaz
Sen bilirsin
Onun portakallari umrundadir 😂😂
😂😂😂😂
O göbeğin altında ki önemli olan 😁
Arkadaşlar Allah iyilik versin güldüm sayenizde 😂
Aynen cok kullaniyorum😂bu yuzden senin tipteki cok kizin gozlerini ters döndürdüm jdjddjdj
@BlackDeacker kardeşim hakaret etme
Yo hakaret etmedim😂o anladi ne dedigimi
Her işin uzmanlık alani var cnm😂
@BlackDeacker kalp kırarak konuşmak da kul hakkı ona göre hareket edelim
Haha 😂benden iyi biliyorsun canim. Ben bulundugum yerin jigolosuyum😄onlar ekran karsisinda ben ekran arkasinda jsjsjd
Hayır
Bence almalısın iyi olur
şu ana kadar hic almadım
Bundan sonra inşallah
Durum aşırı cringe sil
Neden
Takdir ettim
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?