Annenizle mi daha iyi anlaşıyorsunuz, babanızla mı?

Ben annemle iyi anlaşırım. Daha çok arkadaş gibi. Ama babamla yıldızımız barışmıyor bir türlü. Hep tartışacak bişey buluyoruz. 🤦
🤗🤗🤗
🤗🤗🤗
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler
Annenizle mi daha iyi anlaşıyorsunuz, babanızla mı?
Cevapla