Gerçekten Asosyal Miyim, Bana Mı Öyle Geliyor?

Dostlarım Ben Cana Yakın İyi Bir İnsanım Fakat Ben Mesleğim Gereği (Fitness Eğitmenliği) Kurs Mu Dersiniz, Üniversite Mi Dersiniz Bir Türlü Sosyal Hayatım Olmadı Lise Cağında Hayatım Sporla Geçti. Sosyal Ortama Çıkmadım (Yani Arada Bir Dışarı Çıkardım) Onun Dışında Akşama Kadar Spor Salonundaydım Yani Benlik Bir Sorun Benim 3-4 Arkadaşım Var Çevremde Sadece Onlarda Benim Gibi Vücut Geliştirme İle Uğraşıyor Onlarla da Arada Bir Görüşüyorum Akşamları Geziyoruz Oda Bazen Ama Ben Sosyal Ortama Çıktığımda İçimde Şöyle Bir Panik Var Ben Neden Herkes Gibi Çok Sosyal Değilim, Bide Ben Arkadaş Çevremden Çok Spor Salonundaki Çocuklarla İyi Geçiniyorum Sohbet Ediyorum Ama Ben Bir Ortama Çıkarsam Sosyal Bir Ortama Benim Moralim Bozuluyor Keşke Benimde Çevrem Geniş Olsa Diye Sizce Ben Haksızım Yoksa Gereksiz Yere Moralimi Mi Bozuyorum,

Yani Mutluyum Çok Şükür Dururum İyi Para Harcıyacak Kendime Vakit Bulabiliyorum Ama Bir Türlü Mutlu Olamıyorum Sizce Nedeni Nedir Yani Hayatım Güzel Sadece Çevrem Az

Mesela Ben Bir Kızı Sevmiştim Öyle Herkes Gibi Önüne Geleni Sevme Değil Yürekten Sevmiştim O Kızı Ve Onunla Instagram'dan Takipleşiyorum (Daha Açılmadım) Yani Erkeklerle ya da Onlarca Farklı Kızla Fotoğraf Paylaşıyor Ve Benim Moralim Bozuluyor
Stres Ve Ya Kaygı Etmeni Gerektirecek Bir Durum Yok
Biraz Asosyal lik Var
Başka
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Gerçekten Asosyal Miyim, Bana Mı Öyle Geliyor?
Cevapla