
Binbaşıdan bi tokat yedim ömrüm boyunca aklımdan çıkmaz 😄
hayatında yediğin ilk tokat kimden di?
#istanbul_bey

Benim değil de geçen gün efsane bir tokat gördüm onu anlatayım.
Evli bir kadın bir erkekle sevgili oluyor. Kadının kocası anlıyor tabi zamanla. Bu sevgili olan erkeğin suratına bir geçiriyor herkesin içinde, sonra bir tane daha :) Efsane kavgaydı zevkle izledim :)
Konuyu nerden nerelere getirdin :))
İyi bakalım :))
Bir tane kocaman bir adam vardı eşini darp ediyordu şerefsyz bende görünce duramadım gidip adama ters tekmemi geçirdim adamda bana bir tokat çekti yerle bir oldum, kolumda kırılmıştı. Pişman değilim yine olsa yine yaparım 🙄
Eski eşimden
1985'te 8 yaşındayken ekmek parası kazanmak için çalıştığım işyerinin patronundan haksız yere.
Haksız yerede dayak yemek kötüdür üstad :))
Cevap
12Cevap
Tokat değil babamdan kafa yemistim kaşımi patlattı ilk ve tek yedigim buydu
Kötü olmuş :)
Aynen hâlâ izi duruyor
İlki hatırlamıyorum ama sonuncusu annemdendi.
“Sağ yanağına biri tokat atarsa ona karşılık verme, sol yanağını da vursun diye ona çevir” 😄
babamdan yemiştim..
ama iyi ki vurmuş o tokatı..
Sonra dövmedin mi o adami?
Ondan sonra askerligim bitmezdi
Nasıl yani
Fiziksel olarak sadece annemden yedim 😂
Terlik çok fırlatmıştır sana😂
Annemdendi, çoğu tokatımı ondan yemişimdir :D
İlkokulda öğretmenden djfhfg
Ebemden
Yuzume tokat hic yemedim
Will smith den yemedim onu biliyorum 😂😂😂😂
Dedem Osmanlı tokadı yapıştırmıştı çocukken 🤣
Abimden yedim bende tokat
Ben hiç tokat yemedim 🙄
İlkokul öğretmenimden..
Ağbimden yemiştim 😄
kimseden
Babamdan
Tokat hiç yemedim
Arkadaşım
Tokat yemedim
Kimseden yemedim
Rahmetli babam
Allah rahmet eylesin
Cümlemizden.
Çünkü rahmet ölülere değil sadece
Yaşayanlarada lazım.
Babamdan
hiç kimseden
Anamdan
Tokat yemedim
İlk sevgilimdendi
Valla hatırlamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?