Askerlikden muafım %50 engelim var engelimin oldugunu akrabalardan hiç kimseye söylemiyorum askerlik ne zaman diye soruyorlar?

%50 engelli raporum var muaf oldum ama bunu gizli tutuyorum akrabalar sureklı soruyor askere ne zaman gıdıyorsun diye bi kere kuzenım zorla edevletime actırmaya calıstı orada yazıyor muaftır diye ama. telefonun sarjı bitti allahtan yani bu konuda cok üstüme düsüyorlar sizce ne desem
Askerlikden muafım %50 engelim var engelimin oldugunu akrabalardan hiç kimseye söylemiyorum askerlik ne zaman diye soruyorlar?
Cevapla