İstanbul'da yaşamaktan nefret eden kimler?

Her yerde birbirine girmiş binalar, insanlar hınca hınç dolu. Suç makinaları, Suriyelisi, Afganı ve Pakistanlısı gibi nice mülteci de burada. İstanbul'un bir ilçesi normal bir ilin nüfusuna denk. Koskoca Ege Bölgesi'nin nüfusu 10 milyon, İstanbul'un nüfusu ise 16 milyon. Bir Ege Bölgesi İstanbul yapmıyor. Sırbistanla Hırvatistan'ın nüfusunu toplayın bir İstanbul etmiyor. Küçücük bir yüzölçümüne bu kadar nüfus ve çarpık kentleşme ne kadar iğrenç bir şey. İstanbul'da varoşlaşma, getto, kokuşma ve kriminal hayatın dozundan o kadar nefret ettim ki artık il dışına taşınmak istiyorum. Eskiden Taksim ve İstiklal Caddesi elit insanların yeriydi, şimdi ise tinercilerin, bonzaicilerin, yan kesicilerin Çingenelerin, Arapların ve Mezopotamyalılar'ın mesken tuttuğu bir alan. Ya Kütahya ya da Eskişehir'e taşınmayı düşünüyorum. İkrah ettim bu şehirden. Bir de yetmezmiş gibi deprem riski var başımızda.
İstanbul'da yaşamaktan nefret eden kimler?
Cevapla