Ne bayram ne dogum gunu kutluya miyorum?

Annem ve babam kus bana bayramlafini kutlamadim diye ama yemin ederim cok zor geliyor bu is bana yapamiyorum ne dogum gunu ne ozel gun olmuyor yapmacik utanc verici geliyor? Sizce neden aranizdada boyle olan var mi?
Ne bayram ne dogum gunu kutluya miyorum?
Cevapla