Herkese iyi bayramlar! 💜💜Nasılsınız? Süslenip bayram kahvaltılarınızı hazırladınız mı?😇


Namazdan sonra geldim uyudum. Annem kahvaltı et dedi ama siz oturun ben uyuyacam dedim. Az önce kalktım yatakta dönüyorum şu anda birazdan çay koyup sucuklu yumurta hazırlayacağım sonra bir kaç saat bilgisayarda oyun oynarım sonra koşu parkuruna spora giderim akşam da cips kola çekirdek film izlerim. Bayramın benim için siradan bir günden farki yok. Öyle elalem gibi dünya kadar akrabamız gelenimiz gidenimiz yok. Aslında çok var ama biz neredeyse tamamı ile küs haldeyiz 15 senedir.
Gününüz güzel geçsin mutlu olun yeter:)
Teşekkürler umarım herkesin günü keyifli geçer.

Belgesel izliyorum. Bayramın mübarek olsun
Cevap
37Cevap
Sıkıcı geçiyor sıradan
Günaydınnn iyi bayramlar.
Siz eğlenin ben çalışıyorum 😐
Kolay gelsin 🫢
Sağol 😐
nerede o eski bayramlar:) neyse çay koyda kahvaltı edelim
Öyle yorgun oyle beter sabahlara kalktık modundayım
İyi bayramlar hacı
Senin kadar hazır degilim bayramlaşmaya😃
Bayram şekerinide gördüğümüze göre bu bayram çok güzel geçecek ❤️
Uuuu tşkler 🥰
Rica ederim. Bu arada çok güzelsin ❤️
Çok sağolun o sizin güzelliğiniz 💜
Bu sabah gördüğüm en güzelşey 🥰
Kötu diyelim seni görene kadar güzel bakisli birini gördük sonunda😊
Teşekkürler 🫢
Seni gördükten sonra o günün kötü geçme ihtimali yok ki
Senin kadar güzel geçmese de idare eder
Yiaaa 😊
Bayramınız kutlu olsun iyi bayramlar.🤩
Çok teşekkür ederizzz 🥰🥰
🥰🥰
Biraz erkenciyiz kahvalti işi tamam. Sayin bayram sekeri
Afiyetler olsun 😄
Yırttık desene 😃
Hazırlandım takımı çektim jxndndn
Çok iyi hahahaaa
Evet 😂
176
Kız süslü güzel olmuşsun
Keşke bayram şekeri niyetini seni bana verseler :( çoook güzelsin
Yo yarın bayram gircek bana
Şekerden daha tatlısın sanki
Bayramın mübarek olsun inşallah hacı abi
Bayram şekeri misin sen?
Cok sicak hava ya bunaldim otobuste , fotograftaki senmisin gozlerin cok guzelmis
maşallah sana..
Tşkler
opüşme in gerçek zewkini bilmek için
sadece sendeki yeterli..
Anlamadım desem ayıp olur mu
yok ama anlamış gibi yap..
sadeliğin çokk
Yelek güzel ama senin değil. Oje kimin
İyi geciyor güzel saçlı seninki nasıl?
Hayırlı mutlu bayramlar
güneş gibisin
Haha tşkler 😄
rc
beni bilmem ama sen bayram şekeri olabilirsiiin
:)
Giderin var
Güzel geçiyor
Sıradan bir gün gibi ya
Güzel kız
Bayram havası yok
Iyi bayramlar
Bebek sallıyorum
Ne güzel ne güzel
Güzel tabi
Kötü
Nedeeen
Sana bayram bize değil ki
Güzel şu an senin
İyi senin
Rutin
kötü sayılmaz..
Bence kötü bi ☀
sıkıcı
Hım bayram şekeri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?