Hayırlı bayramlar dilerim herkese, Allah herkese böyle babanne nasıl etsin 🤣🤣


Hayatım boyunca hiç harçlık almadım 22 yaşındayım. Akrabalarımız hatta baba dediğimiz kişi tarafından bile dışlandık kardeşlerimle. O yüzden bayramların benim için çok da özel bir yanı yok sadece çok buruk oluyorum mesela akrabaların kuzenlerime yanımızda harçlık vermesini bize hiçbir şey dememesini hala unutamıyorum. Ama size iyi bayramlar 😇
Günaydıınnn
Mutlu bayramlar
Cevap
38Cevap
Rahmetli babaannem 5TL yi bile güç bela verirdi, ne bonkör insanlar var
Harçlık alan değil veren konumundayım. Parayı 5-10-20 lira bozdurup cüzdana attım. Daha büyüklere 50 verecem artık sj
Beni torun diye evlat edinebilir mi acaba babaanneniz olan saygıdeğer hanımefendi🥰
😒😏
Herkese gel sana da verir vs benim boyun bükük kaldı burda😏
Evet😏
Evett
Ooooo güzel günlerde harca inşallah. Ben daha para alamadim.
Daha anneannemi dedemi aramadım. Onlar herhalde 800₺ falan verirler.
Kuzen olsak ya 🤠
O zaman manitan olsam ya 🤠
Hayır ortaokuldan sonra harçlık vermeyı bıraktı herkes
benim cânım tontoşum da patik örmüş çiçekli böcüklü. halılar yıkamadan gelmedi kıyamadım oturdum ördüm sana diyo 🥲
terlik filan işine bak kardeşim sen :d
https://gyazo.com/6a49c544cded26b34e62a889021c30cb
Topladık sanırım :D
Babaannem bana bayram harçlığını Euro olarak verirdi. Ahhh ahh nur içinde yatsın, canım babaannem Allah rahmetiyle muamele etsin.
bizim babanemizde bizden alır vay arkadaş daha 2 gun evel verdım bın tl :D
Olsun be abi onların varlığı yeter
aynen :)
Dün bir yere gitmedik gelende olmadı o yüzden toplayamadım
Yani bir yastan sonra verilmiyor bizler vermek zorunda kalıyoruz
Harçlık almayı 18 de bırakmıştım seneler sonra harçlık topladım garip bir his
Şuana kadar çok bişey almadımm. Akşama doğru inşallah bereketli bi şekilde tamamlarım.
Topladım ama ben istemiyorum demem rağmen ailem verdi 😁
Oha. Bana da bayram harçlığı atmak isteyen olursa atarım.
Papara numaram 1720722251. İsteyene IBAN da atılır 😂
Günaydın. Aile büyüklerim olmadığından dolayı harçlık yok. Tek harçlığım maaşım.
Ben babanne bile görmedim nerdeyse getir beraber yiyelim
oha ya ben 18 yşndym dedem 50 babannem 50 annem le babam vermedi amcalarım halalar50 100 arası verdi toplm 900 tl anca buldum.
Oooo gule güle harca. Az sonra tekrar git. Babaanne harçlığımı vermedin de 😅😅
Hm bilemem. Öneri benimkisi. Makara yani 😄
Olmasin😅😅
Hahhaa guzelmis. Bana da yolla. Benim de babaannem olabilir😂😂
Hahah bozdurmak için saklıyordur. Vay babaanneye bak..😅😅😅
Bir dolar ataydın deseydin😅😅😅
Hahha çok tontismis maşallah.. Allah uzun ömürler versin inşallah 😊
Toplamadım, dağıttım. :D sabah 2k gitti ve şu an 3k gitti. Herhalde sondu.
Bu babanne nasılsın babanne emekli maaşını sana mi bağladı sjnsnj
200 TL babamdan geldi. Allah bereket versin 🙂
İyi bayramlar kanka harçlık almadık henüz
Hayir az daha kendi paramı da kaybediyordum
Bir kere bayramda harçlık almadım la ben daha yıkık olan var mı?
Harçlık toplamak için yaşımız geçti be.
Dalga geçme be. :D
Gideceğim zaten az kaldı, bu sinir ile fazla yaşamam diye düşünüyorum. :D
Gençlerin önünü ben açarım merak etme sen. :D
Bayram öncesi topladım ben
Ailem uzakta bayramdan önce harclığımı gönderdi 😏
yurt dışı anında yansımıyor.
Önceden almam ne değiştiriyor acaba 😃
Ahaha amin inşallah, yok daha harçlık almadım
Tamam çektiğin parayi atm ye geri at😂
Harçlık vermiyorlar bana
Hayırlı bayramlar
Bilmem babannem yok belki ondan 😅
Allah hayırlı, sağlıklı ömürler versin
Hayır, kimde para var ki, harçlık versin.
Var ki veriyor
Babaannemiz demek istedin sanırım
24 yaşında sana harçlık mı verdiler cidden
boş ver knk bana da kuruş vermezler. Normalde babam ve annem öylesine 50'şer ₺ verirler ama bu sefer babam da memlekette olduğu için boş geçti
Olsun, Allah onları başımızdan eksik etmesin
Allah razı olsun çok teselli oldum şu an. d @TheCeketli
😂😂😂 ✨OLSUN✨
Banada ver la azcık askere gitcem yol parası lazım
İzmir narlıdere
Iban veriyim banada atsın
25 yaşındayım ben harçlık veriyorum
Yoook sadece 100 TL onuda ailem
Kredi kartını verdi 😂😂😂bayram harçlığı olarwk6
2100 topladım dayı çok olunca :)
Günaydın. Hayır, toplamadım.
Yuh ben de 0 lira topladim 😭
350 450 bandında gidiyor
Yok be babam bile vermedi
Ne toplaması dostum cebimizde para kalmadı
Hiç o kadar param olmadı
😃 bir 200 lük kapcam elinden
Allah bereket versin 😂
Artık büyüdüm kendi paramı kazanıyorum🤓
Günaydın yok ya :D para verenimiz yok
Babaannene söyle ben onun vaftiz torunuyum
Gönlünün zenginliği belli
Birde benim babaanneme bak bendeki parayı istiyor bayramda 😃
Aynen kardeşim haklısın
Bana da bu babaanneden banada 😁😂
Hayıt toplamadım
Bu çocuk harbi mal gerçekten beyin yok.
sadece babamdan zorla aldım..
topladim canims
Nerde ya akrabalar cimri😂
Harçlık vericem ailem kalmadıki
keko keko resımler atmayın ya
Harçlık veren yaşa geldik be usta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?