Yurtdisinda yasiyorum. Akrabalarim turkiyede fakat hic arayip sormuyorum. Burada yasiyan akrabalarimida arayip sormuyorum. Bilmiyorum gercekten icimden gelmiyo ama bukadarda soyutlamak istemiyorum aslinda kendimi herkesten sonucta bende 21 yasindayim buyuklerimle konusmam gerekir...
Bide şöyle bsiey var instagramim yok cunku akrabalarimi eklemek istemiyorum. Veya biri fotomu calar tanimadigim kisi falan saniyorum. ya da nebilim korkuyorum sosyal medyada olmaya, birini aramaya konusmaya. Cok kendi kabugumdayi. Hep böyleydim.. nasim acilabilirim?
Bide şöyle bsiey var instagramim yok cunku akrabalarimi eklemek istemiyorum. Veya biri fotomu calar tanimadigim kisi falan saniyorum. ya da nebilim korkuyorum sosyal medyada olmaya, birini aramaya konusmaya. Cok kendi kabugumdayi. Hep böyleydim.. nasim acilabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer