Bayramlarda kimseyi arayip sormuyorum? Kendimi soyutluyorum Instagram'ım bile yok?

Yurtdisinda yasiyorum. Akrabalarim turkiyede fakat hic arayip sormuyorum. Burada yasiyan akrabalarimida arayip sormuyorum. Bilmiyorum gercekten icimden gelmiyo ama bukadarda soyutlamak istemiyorum aslinda kendimi herkesten sonucta bende 21 yasindayim buyuklerimle konusmam gerekir...
Bide şöyle bsiey var instagramim yok cunku akrabalarimi eklemek istemiyorum. Veya biri fotomu calar tanimadigim kisi falan saniyorum. ya da nebilim korkuyorum sosyal medyada olmaya, birini aramaya konusmaya. Cok kendi kabugumdayi. Hep böyleydim.. nasim acilabilirim?
Bayramlarda kimseyi arayip sormuyorum? Kendimi soyutluyorum Instagram'ım bile yok?
Cevapla