Acil ne yapabilirim (uzun ama okuyun lütfen)?

3lü arkadaş grubumuz vardı. Ben Nur Ela. Üçümüz çok iyi gruptuk ama ara sra kavgalarımız olurdu max 1 güne barısırdık tabi. Ama hep beni Bi dışladıklarını hissederdim bazen beni yanlarında istemezlerdi insanların içinde bana bağırırlardı. Bizim bunlarla aramız açıldı. Onların ön sırasına Ezgi diye bir kız geldi benden çok onla takılmaya başladılar bende bu durumu söyledim onlara öyle bişey olur mu falan diyorlar. 1 nisanda da bu sefer ciddi konuştum ama kafanda kuruyorsun falan dediler bende ileri gitmesin diye 1 Nisan diyip geçtim. şu an ezgi ile çok daha iyi arkadaşlar ve nur ile hiç konuşmuyoruz, her fırsatta beni terliyor. Ela ile arada görüşüyoruz ama alttan alttan laf sokmaya çalışıyor gibi. Ezgi ile de aramız eskiden iyiydi bunlarla aramız bozulduktam sonra onlada bozuldu. Ben şu an melis ile takılıyorum ama o seneye başka bir yere gidiyor ve nur ela benle dalga geciyor tek dolastığım zaman zaten cok arkadaşım yok napabilrim
Acil ne yapabilirim (uzun ama okuyun lütfen)?
Cevapla