+1 yıl15 yaşında adam olanı da gördüm 40 yaşına geldiği halde şımarık bi velet olanı da. yaşa baktığına inanmıyorum hayatının nasıl geçtiğine ve yaşadıklarından ne öğrendiğine kendini nasıl yetiştirdiğine baktığını öğrenecek kadar insan tanıdım yaşadığı yıllar kişiye bişey öğretemediyse veya hep yanlış dersi çıkardıysa isterse 50-60 yaşında olsun yetişkin olarak çağarılmayı hak etmiyor benim gözümde.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılBitki bilimciyim. Bitkilerde tüm süreç, tarla veya bahçede şartlar eşit ve tohum aynı anne babadan olduğu için birlikte geçer. Tüm evreler birlikte geçer ve tek seferde hepsi olgunlaşır.
Buna rağmen, güneşi görme açısı ve süresi, suyun zeminde durma süresi, arazinin engebe durumu, tarla/bahçe kenarında mı ortasında mı olma durumu, zararlılar (mikro-makro), yabancı ot istilası ve bir sürü benzer olumsuzluklar avantaj veya dezavantaj sağlar.
İnsanlarda da aynı durumlar söz konusu. Yüzlerce etken var saymakla bitmez.
Genelleme yap derseniz 28 den sonra denebilir.
Ben 6 yaşında olgun olduğumu biliyorum. Babamın geliri yetmediğinden okul çıkışı ayakkabı boyardım. Bunun kararını kendim aldım hatta borç alıp ayakkabı boyama sandığı yaptırıp ilk günkü kazancımla ödedim. O günden sonra çalışmadığım tek gün olmadı, bayram seyran dahil. Ben 50 yaşında olupta olgun olmayan çok insanda tanıdım.
Özetle, kadın olsun erkek olsun olgunluk yaştan çok;
yaşanmışlıklar ve şartlarla ilgilidir diye düşünüyorum nacizane.11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEig için teşekkür ederim hanımefendi.
18-22 arasındaki kızlar olgunluk yaşla alakalı değil yazmışlar. Muhtemelen 30 veya 35 üstü hiçbir insanla anladığımız anlamda tanışmadılar. Olgunlukla yaşın çok alakası vardır. Hatta yaş aldıkça insanın psikolojisi, ruh halinde değişmeler olur ve hayata bakışında kırılmalar olur. Kendi açımdan söyleyeyim 10+sene önceye kadar hiç baba olmayı düşünmezdim. Şimdi çok istiyorum nasipse...
Hayat bir yolculuktur ve bu yolculukta sürekli bir şeyler alırsın. En salağı bile gördüklerinden anlamlar çıkarır.22 Yorumla- +1 yıl
İnşallah en doğru zamanda baba olursunuzzz harika şeyler verirsiniz o çocuğa.. 20 yaşında baba olan birinin çok şey katabileceğini ben de düşünmüyorum çocuğa şahsen.. Katkınız için teşekkürler😊
+1 yılBunun bir yaşı yok, her bir yıl içinde ve bir ilişki sonunda yeni seyler öğreniyoruz. Bir erkeği olgunlaştıran en etkili şey, yaşadığı acıları ve ayrılıklarıdır. Bir erkek; birden bir değişim geçiriyorsa, bunun sebebi onun kalbini kıran kişidir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılOlgunluk genelde yaşta değil düşüncelerdedir.
00 Yorumla 30-40 yaşlar demişler genelde. Bence yaşla alakası olmayan bir kavram olgunluk. Hayatın sillelerini yemiş, her türlü zor duruma düşüp ağlamak ve şikayet etmek yerine çözüm bulmayı başarmış. Düşüp kalkmış ve en önemlisi haddini biliyor olmasıdır olgunluk.
10 Yorumla
+1 yılbence yaştan ziyade insanın ne zaman meyve vermeye başladığıyla ilgili.. 🤤
uzun yıllardır öğrenciyse bir insan olgunluk beklemek mantıklı olmuyor,, 🤓
uzun yıllardır çalışıyorsa verdiği meyve iyi olmasa bile biraz armut tadı verse yetiyor sanki 🙄
bir bilmece var hata..
bir gün 🍐 biri öteki 🍐 ne demiş?
hangimiz iyise ayu ayı onu yesin dememiş,, 🐻10 Yorumla
+1 yılHayata bağlı kimisi el bebek büyür 40 yaşında bile çocuk gibidir , kimiside 12 yaşında çocukluğunu yaşayacağı dönemde çalışmak zorunda kalmış 20 yaşında 50 yaşındaki bir yetişkinin sorumluluklarını üstlenmiştir.. Çok gezen mi çok okuyan mı gibi bişey bu !!
10 Yorumla
+1 yılSelam çok şekersin
Olgun zeki tatlı sempatik
Sizi çocuk gibi şımartan,
Canınızın her istediğini yapan,
birlikte araba ile seyahatlara çıkıp,
farklı mekan ve kasabalarda fotoğraflarını çekecek,
en lüks mekanlarda konaklayarak dinleneceğiniz,
Sizi özel hissettiren biri çıksa karşınıza çıksa ister miydiniz?00 YorumlaOlgunluğun yaşı karekter ve yetiştirilme ile alakali olduğu gibi hayatındaki dram ile ilgili değişebilir. ok geveze erkek vardır hep olduğu gibi kalır..
Kimisi de duygusal yanı gibi aşk adamıdır. Romantik ve sürpriz yapmayı sevenlerde köprüyü etken geçen tiplerdir..00 Yorumla
+1 yılYasla ilgili değil bu olay. Olgunluk olmak kelimesinden geliyor. Her meyve farkli zaman dilimlerinde farkli kosullarda olustugu gibi her insan da farklidir ve farkli kosul ve zamanlarda degiskenlik gosterecektir
10 YorumlaOlgunluk yaşla paralel bir şey değildir ki. Eski erkek arkadaşım 32 yaşında hala kafa çocuk iken kuzenim 24 yaşında o kadar olgun bakıyor ki olaylara vs. Sanırsın ki kuzenim 32 yaşında. Kısacası yasla olmuyor olgunluk
43 Yorumla- +1 yıl
Tam olarak bunu anlayamıyor işte kızlar hani yaşı şu yaş aa kesin olgundur diyerek atlıyorlar olaya olgunluk tamamen karakter ve düşünce seviyesidir 35 yaşında çocuk olanda var 25 yaşında adam olanda bana misal 20 li yaşlarımda hep şunu derlerdi ya çok olgun düşünüyorsun çok olgun davranıyorsun yaşıtlarınla hiç alakan yok falan.. bu tamamen karakter olayı bence
- +1 yıl
Kesinlikle.. genelde tam olarak bu oluyor işte hani kendi olgunlaşamadığı için yaşı bir olgunluk kriteri olarak görüyor haliyle yanlış adımlar ve yanlış adamlar oluyor sonra.. misal benim eski kız arkadaşım 19 yaşındaydı bak aramızda bayağı bir yaş farkı vardı ama o kadar olgun ve kültürlüydü ki hayran oluyordum bu yönüne herşeyden ama herşeyden konuşabiliyorduk yeri geldiğinde çocuk gibi seviyordum yeri geldiğinde arkadaşım gibi yeri geldiğinde de hatunum gibi.. birde benden sana bir sır sizin taraf en büyük hatayı seçimlerde yapıyor seçerken çok düşünüyorsunuz severken görür görmez alıyorsunuz 😅
- Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yıl35 den sonrası ama ruhu ile tarzi ile hem genç hem olgun bir ruh olması daha iyi. Olgunluk aşırı ciddi demek değildir.
60 Yorumla Eski sevgilim 29 yaşındaydı, hiç de olgun biri değildi. Olgunlaşmanın yaşı olmuyor. Ben 20'sinde olgunlaşmış insanlar da tanıdım. Yaşa değil, kişiliğe bakıyor...
30 Yorumla
+1 yılVallaha 40 yaşına gelip de olgun olmayan çok insan gördüm. Akıl yaşta değil baştadır.
60 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Olgun erkek paralı ve çapkınlığa doymuş erkeğe deniyor sanırım kızların olgun erkek sevme nedeni genelde bu yüzden. 20 yaşında kız 35 yaşında paralı erkekle takılır parasını yer ben olgun seviyorum der parasını yemek güzel geliyor demeye utanır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılYaş olarak 35-40 olması gerekir tahminim. Ya da görünüş olarak.
Bunu hayat tecrübesiyle de birleştirmiş de olmalıdır. Tahminimce bu ikisini aynı anda birleştirince olgun olmuştur.
Benim gözümde öyle canlanıyor00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl15 yaşında hayatı görüp olgunlaşanda var 50 yaşında daha ergen kafasıyla takılanlarda var yaşa göre degilde yaşantı olgunlaştırıyor insanı
30 YorumlaYeterince kaybedince :')
Mecburen olgun hareket ediyoruz :)10 YorumlaValla onu bende pek anlamadım, her şeyin olgunu makbuldür diye diye bize çürümeye yüz tutmuş meyveler yedirmeye kalktılar seneler boyu, eğer erkeklerde de durum böyleyse dedeler yaşadı :D :D
00 Yorumla
+1 yılOlgun erkeğe kasıt yapıp ne olmuş yani anlamadım ki kızım konuyu inşaat halinde anlatma mk sabahın beşinde yolda kasıta maruz kalmış adam arattırma bize sadete gel layn 😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılBunu çok yaşıyorum ya genelde olgun erkek seviyorum olgun erkek seviyorum diyerek takılan ufaklıklar oluyor maalesef ama olgun erkek olayı yaşla alakalı değil tamamen karakter ile ilgili bir durum.
033 Yorumla- +1 yıl
Ben 19 eşim 30 yaşındaydı evlendiğimizde şu an o 36 ben 24
- +1 yıl
bence gayet güzel bir yaş aralığı ama önemli olan erkeğin kadını taşıyabilmesi burada sanırim 5 seneden fazla olduğuna göre taşıma durumu iyi gidiyor
- +1 yıl
Yorulmuş gibi görünüyor çünki ben ona göre çok çok çocuksu, hareketli dik başlıyım vs ama böyle olduğunu bile bile evet diyen de kendisiydi
- +1 yıl
aaa o zaman burada biraz problem var şöyle ki.. eğer 30 yaşında bir adamsan ve 19 yaşında bir hatun ile ömür boyu beraber olmayı kabul etmişsen bunların olacağını zaten bilmen lazım yani enerjisi daha kıpır kıpır olur ister istemez çocuk olmak ister yeri gelir küser yeri gelir babasına nazlanır gibi nazlanır sana yani en başından bunları taşıyabilmek için bunları ön görmek ve bilmek önemli
- +1 yıl
sende de biraz kırgınlık biraz durgunluk var gibi hissettim
- +1 yıl
Gördüğü gibi hemen evlenelim havalarına girdi biraz birbirimizi tanıyalım dedim hayır dedi neden yaptıki böyle
- +1 yıl
Ayak uydurmaya çalışıyor
- +1 yıl
tam olarak evlilik hikayeniz nasıl oldu hani tanışma evresi falan?
- +1 yıl
Ablası tanıştırdı bizi sonra bi sürü flört ettik sonra bana sana aşık oldum kızım seni bırakmam demeye başladı ben de zaman lazım hemen bağlanma dedim 3 ay geçti evlenelim filan dedi bu şekilde
- +1 yıl
Keşke biraz daha zaman verseymişsiniz ilişkiye ama olsun önemli olan sen mutlu musun? büyük ihtimalle o yaşlarda bir erkek güzel ve çekici çıtır bir hatun bulduysa kaçırmak istemez
- +1 yıl
Sanırım öyle düşündü ama ben de o da liderlik özelliklerine sahibiz ben benim dediğim olmalı diyorum o da benim yaşım büyük ben herşeyi ön görebiliyorum tecrübem var benim dediklerime evet dersen seni çok mutlu ederim diyo
- +1 yıl
o o şekilde olmaz ama tamam liderlik vasfı olabilir iki tarafta da baskın özellikler olabilir eyvallah da ama evlilik de bunu yürütebilmek için benim dediğim olacak yerine "böyle olsa bence daha iyi olur gibi ama beraber karar verelim" daha iyi olur özellikle de bence senin evlilikde.
- +1 yıl
Bak mesela benim kız arkadaşım Aslan bende Aslanım düşün gerisini.. ama her zaman bir çıkış yolu buluyoruz onunda gönlünü yapıyorum hoş tutuyorum ama yine de dediğimi yapıyorum
- +1 yıl
Çoğu zaman benim dediğim oluyo arada sırada onun dediği oluyor ipin ucunu bırakmak istemiyorum yoksa beni yönetir yaşım büyük diye
- +1 yıl
Yalnız bir şey söyleyeyim mi sende var bir ince fenalık
- +1 yıl
Biz de aslanız ikimizde 😄 ne gibi fenalık
- +1 yıl
off offf off aman aman ilişkiye bak şimşekler meteorolojik olaylar fırtınalar alevler
- +1 yıl
Zor oluyor cidden bak dişi aslan dişi erkek kendimden biliyorum 😄 fenasın çünkü hani hep bir adım önde ve liderlik koltuğunda olmak istiyorsun biraz çetin cevizsin
- +1 yıl
Sanırım bu iyi bişe 😊 çevremdekiler huyumu bilir aman ona bişe demeyin aman duymasın ortalık kan götürür diyorlar 😂😂
- +1 yıl
Devran dönmez sen devrabı döndüreceksin buna inanıyorum ben ben birşeyi istiyorsam mutlak suretle alırım,😂😂😂
- +1 yıl
hahah bende özellikle böyle dedikleri insanın damarına damarına basarım o deli görmemiş daha siz durun bakayım diyerekten girerim olaya 😂 ama var var yani sende o hissettiriyor kendini, ilk mesajlarından yorumlarından hissettim iyi analiz ederim
- +1 yıl
Hahah çok da öyle şey yapma sen yine Aslanım ya mutlak suretle alayım derken mutlak süratle sert kayaya çarparsın avucunu falan yalamak zorunda kalırsın 😄
- +1 yıl
Hiç denk gelmedi 24 yaşındayım her istediğimi almışımdır hiçbir şeye de keşke demedim isterim alırım bu illa öfke ya da kavga vs değilki istemesini bilirsen mutlaka alırsın yoksa çocuk gibi istediğim olana kadar kavga etmiyorum yani anlatabildim umarım😄
- +1 yıl
İstediğin kadar bas karşılığını ben değil sen alacaksın nasılsa 😉😂
- +1 yıl
sağol sağol sana da günaydın ya Aslan hanım 😄
- +1 yıl
24 yaşımdan öncesi 24 yaşımdan sonrası diye bir döneme girersin bak mazallah ulan ne güzel kendi halimde hürrem sultan gibi geçinip gidiyordum nereden dedim o lafı aldık başımıza belayı falan demeyesin 😄
- +1 yıl
Diyorum ya fenasın fena biraz fena biraz bela çünkü işini biliyorsun doğru hamle için doğru zamanı bekliyorsun güzel sevdim bunu çünkü tatlı dil ve cilve kavga vs den çok daha etkili bir silahtır kabul.. tabi her zamanda aynı yerden aynı kurşun yenmez onu da unutma ama 😉
- +1 yıl
Ben ne basmışım ne ara neye basmışım? ne oluyor yaa karşılık alacakmışım falan 😅
- +1 yıl
Hürrem benim idolüm 😄 24 yıl içinde insanlarda bıraktığım izler daha sonraki zamanlar için yeterli diye düşünüyorum 😄
- +1 yıl
Kurşunu nereden yediğine bağlı😂
- +1 yıl
Hayret Hürremin idolü de bendim mesajı beklerdim aslında senden 😄😄 24 senelik izleri takip ederek seni çözmek lazım o zamann 🤔
- +1 yıl
Hahah bak yaaa.. 😄 neyse kurşunu yiyeceğimiz yeri seçebiliyorsak eğer o iyi olur nokta atışını savuşturmuş oluruz en azından 😂
- +1 yıl
bu arada şu bas mas olayı nedir onu cevaplamamışsın hâlâ? 🤔 ha birde bugün benim aslanla bayağı çatışmalı durumlar yaşadık bir ara anlatacağım sana onu aslanın dilinden aslan anlar
- Aile & Toplum konusunda 862 cevap paylaştı.
+1 yılHala içimde bir çocuk var genç tutan ve genç gösteren hiç büyüyemecek hiç bir zaman genç olmayan hiç bir zaman olgunlaşmayacak çocuk beni ben yapan o çocuk öldü o yüzden daima çocuk kalacak
00 Yorumla
+1 yılYaşla alakalı bir durum değil bence 20 yaşında olup 40 yaşında adamın olgunluğuna erişende var. 40 yaşında olup çocuk gibi olanda var. Bİraz senin tavrın huyuna göre değişiyor bu durum.
00 Yorumla
+1 yılNe zaman bir baltaya sap olursa o zaman olgunlaşıyor😂
31 Yorumla- +1 yıl
Sizin gibi.
+1 yılErkekler avakadoya benzer, geç olgunlaşır.
35 den sonra oluşmaya başlar, toprak olana kadar devam eder.10 Yorumla
+1 yılYaşla alakası yok 18 yaşındaki biri oldukça olgun biri olabilir ya da 38 yaşındaki biri olmayabilir
20 Yorumla35 yaş üstü. ama hala aklı olgunlaşmayan erkekler de var o yaşlarda. onlar ayrı bir grup maalesef
20 Yorumlaolgun lupoun yaşla alakası yoktur, o sadece bir tanım.18 yaşında olgun olan 40 yaşında hala çocuk olanda gördüm ben
00 Yorumla
+1 yılGenelde 30 civarı olur ama bu kişiye göre değişir iş yerinde babam yaşında adamlar bile küçük çocuklardan beter davranışları var 🤷♂️
00 Yorumla
+1 yılşöle dokundunmu sert olacaksole kıcına vurdunmu küt küt dıye ses cıkacak
02 Yorumla- +1 yıl
Şey, bi de g*tünü koklamak gerekiyor.. tatlıysa iyi kokar dışı yaralı bereli olur. Seyyar satıcıdan almak en iyisi. Marketten alınca kabak çıkıyor.
- +1 yıl
kavun nu bu koklayarak anlıyacan:) vurmak yeter
- Aile & Toplum konusunda 432 cevap paylaştı.
+1 yılİnsan yaşıyla değil yaşadıklarıyla olgunlaşır bunu sorman gereken kendi hemcinslerin aslında onların edindiği tecrubeler
00 Yorumla Sertlesme, bosalma 12 yasinda basliyor, 18 yasindan sonra yetiskin kabul ediliyor, olgunluk yasi baslamis.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılbence bir yaşı yok
karaktere göre değişkenlik gösteriyor bu sadece erkeklerde değil kızlarda da öyle00 Yorumla
+1 yılyaşla alakası yok bence bişeyler yaşayıp kendine ders çıkarmakla alakalı
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılEskiden 20 yasinda erkekler bile cok olgundu 😄gunumuz şartlarinda 40 sonrası diyorum
10 Yorumla
+1 yıl50 den önce olgunlaşanı görmedim o yaştan sonra da ise yaramazlar
12 Yorumla- +1 yıl
Harbiden abartmak da üzerinize yok ya kadınlar olarak.. olur mu emeklilik yaşı gelip emekli olduktan hemen sonra ki SGK maaşını çektiği o ilk dönem o çok başka
- +1 yıl
Xhdndnnddnnbdbx
Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kızların olgun anlayışı giyimine çevresine karışmayan boynuzlu tiplerdir 😂😂
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. 40 li yaşların sonlarında başladı ve yükselerek devam ediyor.
10 YorumlaYaşı değil kendisi olgun olmalı insanın.
Yaş yoksa sürekli artan sayılardan ibaret kimisi için10 Yorumla%100 30dan sonra çünkü 30dan önce genelde erkekler ne istediğini daha bilmiyordur. Ama tabi erkeklerde var 20ler yaşlarında olgundur çünkü çok zorluk yaşamıştır. Yani genelde 30dan sonra ama nadir 20ler yaşlarındada var.
20 Yorumla30 ve yukarı oluyo genelde. Ama olgunluğun yaşla ilgili olduğunu düşünmüyorum.
00 Yorumla
+1 yılErkek fakirse çabuk olgunlaşır kadın da öyle tabiki yokluk gördüyse
00 Yorumla
+1 yılen az 30 ondan sonra düzelen düzelir geri kalan 70ine kadar aynı kalır
00 Yorumla
+1 yıl40 sonrası yaş olarak olgundur. Ama ruhları bence hiç ergenlikten çıkmıyor 🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılKisaca ozetledim
https://voca. ro/1hUov4Kef8P601 Yorumla
+1 yıl27+
Tabi bu yaş olarak
60 ında ergen zihniyetli çok insan var00 Yorumla
+1 yılHer kesin kendi yaşına göre kıstası vardır ama +40 bence
00 Yorumlaonu beraber olanlar biliyor çağırıyım onlara sor :)
00 YorumlaNe zaman bir baltaya sap olursa o zaman olgunlaşıyor😂
00 YorumlaErkeği bilmem ama bana göre kadında 25 ve 37 yaş arası
00 YorumlaTaşların yerine oturması nereden baksan 35_40 arası
00 YorumlaAkıldan yoksun bırakmasın, Yaradan.
Akıl gidince olgunlukta olmaz. 😃00 YorumlaAile & Toplum konusunda 423 cevap paylaştı. Yediği kaziklarla orantılı bence. Ne kadar erken kazık yemeye başlarsa o kadar erken olgunlaşıyor.
00 Yorumla
+1 yılBence biraz yaşanmışlıklar bunu belirliyor ama ortalama 30 üstü bence
00 YorumlaYaşa takılı kalanların tamamının gözü kör...
Olgunluk ile yaşın alakası yok.00 Yorumla
+1 yılNe bilim abi, kimi olgun istiyo kimi amca diyo tuhaf bu kadınlar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı. 100😂😂😂
Hep bir tarafları çocuk kalıyor çünkü…07 Yorumla- +1 yıl
Siz sanki tam olgunsunuz tam mükemmelsiniz eksiksizsiniz bir tek sorun bizde.
Değil mi? - +1 yıl
Sizin gibi bir kadınla birlikte olmayacağım için, bu kadar egoya katlanmam gerekmeyecek.
- +1 yıl
Ahhhh lemaann ahhh😁😁😁
- +1 yıl
@freeman0734 nickimi doğru yazsaydın, “buyrun benim” diyecektim ama diyemiyorum ki.
- +1 yıl
🙈🙈🙈🙈Ah lemean ahh😁😁oldumu
Aile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı. O karakterle alakalı değil midir ki? Veya yaşanmışlıklarla
00 Yorumla
+1 yılOlgunlugun yaşı olduğunu düşünmüyorum olgunlukta göreceli bir kavramdır
00 Yorumla
+1 yılben şahsen 16 yaşımda olgunlaştım ama çoğu insan 26 30 arası yaşam tarzına bağlı
00 Yorumla
+1 yılHasat mevsimine yakın zamanlarda
Ama serin ve nemsiz vakitlerde hasat edilmesi önerilir00 Yorumla
+1 yıl17 yaşında olgun olanda var 30 yaşında olanda hayat yaşananlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlgunluğun cinsellikteki karşılığı sadece yaş olarak görülmemeli
21 Yorumla- +1 yıl
😎👍
- Devamını Gör (146)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer