İnsanların Mutluluğu Arkadaşlarında veya Aşkta Araması Bence Saçma?

Bana insanların mutluluğu arkadaşlarında veya aşkta araması saçma geliyor. Çünkü birkaç yıl boyunca iyi arkadaş olduğnuz birisiyle lise veya üniversite bitince farklı şehirlere gitmek zorunda kalabiliyorsunuz. İyi arkadaşlarınız farklı şehirlere gidip hayat mücadelesine atılınca araya mesafeler giriyor ve zamanla birbirinizi unutuyorsunuz. Aynı şekilde sevgili olduğunuz kız da, sizden sıkılınca veya size olan aşkı bitince bir bahane uydurup ayrılabiliyor. Veya da yapılan küçük bir hatayı ağır bir şekilde yargılayıp ayrılanlar da oluyor. Sevgili olduğumuz kişinin kaprisiyle tribiyle uğraşmak da ayrı bir dert. Bütün bunlarin sonucunda insanlar yalnızlıklarını unutup kafayı dağıtıp vakit geçirmek için sigara veya alkole sarıyorlar. Bence bunlar da yanlış. Sigara ve alkol yıllarca içilmesi sonucu sağlığı bozuyor. Ayrıca bağımlılığa da sebep oluyorlar. Bence kafa dağıtıp vakit geçirmenin en güzel yolları spor yapmak, güzel olan filmlerle dizileri izlemek, gezmek ve kitap okumak. Bence bir insan bu saydıklarımı yapmaya bolca vakit ayırıyorsa hem kendisini her alanda geliştirir hem de eğlenceli vakit geçirir ve kafasını dağıtır. O yüzden karşımdaki insan beni pek sevmiyorsa ve değer vermiyorsa, bende o kişiye ne arkadaşlık ne de sevgili olma konusunda değer vermiyorum. Artık insanlarla uğraşmak bana sıkıcı ve zor geliyor. Bana değer vermeyen insanlar umrumda değiller. Sizin bu dediklerim hakkında düşünceniz nedir?
İnsanların Mutluluğu Arkadaşlarında veya Aşkta Araması Bence Saçma?
Cevapla