Ne diyonuz buna?

Ben bana zorblık yapan kötü davranan tersleyen çevremdeki erkeklerle beraber olmak birliktelik yaşamak yerine tek kalmayı seçtim ve bana bak sevgilimiz var yalnızsın iması yapıyolar ama çok mutluyum iyi bir bölümdeyim ve yurtdışına gitme ihtimalim var sizce ben kazandım mı bu savaşı? Onlara yalvaracağımı sanıyolardı.
Ne diyonuz buna?
Cevapla