neden yanlış olsun? sana göre nasıl olduğu önemli toplumun fikri değil. biz hep beraber uyuduk sarıldık, her şeyi beraber yaşadık. aşığız. kimseyi ilgilendirmez
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende kızım olsun isterdim beraber uyuyup beraber uyanmak.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yanlış degil ama daha doğru olsun istiyosan karşısında yatabilirsin korkunu bu şekilde yenebilirsin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Geç kendi yatağına ya. Yanlış bir davranış şimdi ensestciler gelmeden
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
Aman da aman
18 yaşındaymış da kafası bir şeye yetmiyormuş da fantezi ayağına milleti trollüyor
ayı al bir tane ona sarıl bacı
Doğru bir davranış değil bu.
Abin eğer sana karşıyanlış bir kareket yapmıyorsa sorun değil ama yinede yalnız uyumaya alışmalısın
evet yanlış. herkesin kendine ait bir odası olmalı.
Aynı yatakta yatıyorsan doğru değil aynı odada ayrı ayrı yatıyorsan olabilir
kendi başına uyumayı öğrenmelisin korkacak bir şey yok
Evet yanlış. Peygamber efendimiz, çocukların 10 yaşından itibaren yataklarını ayırılmasını tavsiye etmiş. Neden sence düşün bakalım?
Art niyet ve vesvese olmadığı sürece "enhestlik" yoksa sorunda yok
neden yanlış olsun? sana göre nasıl olduğu önemli toplumun fikri değil. biz hep beraber uyuduk sarıldık, her şeyi beraber yaşadık. aşığız. kimseyi ilgilendirmez
Bende kızım olsun isterdim beraber uyuyup beraber uyanmak.
Yanlış degil ama daha doğru olsun istiyosan karşısında yatabilirsin korkunu bu şekilde yenebilirsin
Geç kendi yatağına ya. Yanlış bir davranış şimdi ensestciler gelmeden
Niye yanlış olsun abi kardeş sonuçta. Kötü ne olabilir ki?
Yanlis degil dogruda degil bende kiz kuzenle yatiyorum klimali odam var diye yazlari
Yazarmisin bana bi knk
Troldu yazmanıza gerek yok
Başını okudum yanlış anladım bu nasıl soru mk dhdhdjjsd
Niyeti kötü değilse bir sey olmaz acikmisin kapalimisin
Olmayan beynine sokayım
Kardeş olsada ateş ile barut bir arada olmaz
abin sonuçta yanlış değil
kendı bıreysel alanın olmalı
gayet normal arkadaşım sarıl yat abine
birlikte uyumak normal cinsel iliski olmadikca
Ne sorun olacak sacmalamayin
E yani kazık kadar olmuş sun
Annen varken neden abin
olabılır yanlışı yok abın o senın korkuyorsan yat
Şeytana uymadıkça sorun yok
Sevgi varsa korkma. Sorun olmaz
abiniz tabiki gayet normal..
abin la o senin nesi yanlış
Normal bir şey bende bazan annemle uyurum
Umarım troldur yanlış
BU KS'de ki troller de olmasa sdffsdfd
Yanlis tabi
Trollll
Yeme bizi ln fake
Yaşınız büyük yanlış tabiki
Yalniş tabiki bunu bilecek yastasin
aslan parçası kafa kırma bakayım
Bu bir fantezi mi😂
Boşş yapma
Değil
Ben hayla abimle yatiyom
Normal değil mi yani? Kaç yaşındasın bu arada
Çok mu korkuyorsun
Abin kaç yaşında
temas nasıl
Yok daha neler
Yanlışta değil doğruda değil
Harikasınız
Ne diyorsun mk
Hemde çok yanlış
Büyük yanlış
Troll bir soru
bir şey olmaz
Doğru değil yani
Vayyy
Yanlış tabikide