Annemin teyzesi vefat etti. Ama ben nedense üzülemiyorum normal mi bu?

Ben şu an sadece ananem ablasının vefat ettiğini öğrenince kötü olmuş onun için üzülüyorum çünkü o benim 2. annem ona bir şey olmasından çok korkuyorum. Bir de ananemin durumu o kadar kötü ki annem işten bu saatte izin alıp gitmiş normalde annem kendisi için bile izin almaz. Ben de akşama doğru ananeme gideceğim de durumunun biraz iyi olmasını üzüntüsünün kısmen de olsa azalır diye akşam gideceğim çünkü ananemi öyle ağlarken görmek istemiyorum. Daha önce onu hiç ağlarken görmedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı durumu 3-4 ay öncede yaşamıştım. Baba tarafında dedem ölmüştü ve hiç üzülmemiştim.
Annemin teyzesi vefat etti. Ama ben nedense üzülemiyorum normal mi bu?
Cevapla