Güncellemeler
+1 yıl
Aynı durumu 3-4 ay öncede yaşamıştım. Baba tarafında dedem ölmüştü ve hiç üzülmemiştim.
Normal tabi anneannenin ablası uzak yani sana üzülemezsin ki benim dedem rahmetli oldu hayatımda 3-5 kere görmüştüm kısa süreli öldüğünde reisin namazını kıldık toprağını kazdım elimle koydum kapattım kılım kıpırdamadı çünkü duygusal bağımız yoktu
ben de aynı şekilde 3-4 ay önce dedem ölmüştü ben de onu toplasan 4-5 kere anca görmüşümdür hiç üzülmemiştim
Allah sıralı ölüm verdiği sürece üzülecek bir şey yok zaten herkesin sonu aynı
Cevap
1Cevap
Normal tanımıyorsun bi bağın yok ki nasıl uzulesin
tanıyorum hasta olup hastaneye düşene kadar her bayramda giderdik eskiden arabamız varken onu pikniğe götürürdük
Üzülecek bi durum görmedim ben ortada.
Şok etkisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?