Az önce yaşadım mesela. Müşteri hizmetleri ile konuşurken yanlışlıkla "bir daha aramam. teşekkür ederim dedim." İnanamıyorum böyle bir şey dediğime bir daha aramam denir mi o an😅? Yeterince yardımcı bir konuşmaydı ama orasına bir lafım yok.
Oldu tabii, müşteri hizmetlerinden aradılar, kart başvurunuz var dediler vevet istemediğim söyledim 3. kez dedim kızınsucu yoktu tabii üzüldüm sonradan :(