Backstabber (ihanet etmek) midir bu yapilan ( hepsini okuyacak bakabilir mi biraz uzun lutfen)?

iyi gunler 20 yasindayim ben biraz cocuksu biriyim ve biraz da yapiskan ama hic bunlari hakettim mi bilmiyorum yanlis arkadaşlık onu anladım ama sonucta bu backstabber (arkadan bicaklayan ) demek degil mi?

simdi bir arkadasimla 8. sinifta arkadastik baya yakindik birine ben yazdim nasilsil vs diye ilk basfa cok guzel konustuk ama sanirim mesajlarimdan sıkılacak oldu ki de sadece instagramdan gonderi atiyordum hani rahatsiz oluyorum vs de demedi direk engelledi yani bu ayıp değil de ne simdi.
diger arkadasimla da 9 ve 10 sinifta arkadaştık baya yakindik sonra aramiza sogukluk girmisti 2 yil gorusmedik sadece meraba yazdim ilk mesajlasmamizda bisey demedi ikinci meraba yazisimda seninle arkadas olmak istemiyorum sen beni haketmiyorsun tarzi kalp kirici uzunca mesaj atmisti

hassas biriyim ve cok alindim acikcasi ve bu yapilanlari backstabber olarak goruyorum

ya sizce?
Backstabber (ihanet etmek) midir bu yapilan ( hepsini okuyacak bakabilir mi biraz uzun lutfen)?
Cevapla