Çarşaflı olduğum için utanmalı mıyım?

Nedir bu zorbalık?
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkürler. Kimseye cevap vermememin sebebi tartışmak istemiyorum. Herkesin inancı farklıdır tartışmanın hiçbir amacı yok. Zorbalığa uğramıyor diyenler diğer görüşlere bakabilirler. (Sildiklerim de oldu) çarşaflı olduğum için mutluyum kararsız olduğum için sormadım. Ama herkes farklı biçimde anlamış soruyu.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir insan sırf giyinimi için nasıl iğrenç olabilir anlam veremiyorum. Sanırım hayvanlar bile birbirlerine daha saygılı. Dış görünüş için insanları ötekileştirmemek gerekiyor. Ötekileştirmek ancak cahil bir toplumun alışkanlığıdır.
Çarşaflı olduğum için utanmalı mıyım?
Cevapla