Hamile Birisiyle Yaşamanın Zorlukları ve Doğum ile Bayramın Üst Üste Gelmesi?

Merhaba. Ben 1 aydır çok sinirlenmekteyim. Çünkü halam hamile ve bizde kalıyor sürekli. Doğumu uzak şehirde yapacaktı fakat arkadaşlarının tavsiyeleri üzerine doğumu bu şehirde yapacak. Bizim yaşadığımız ev de kendisine ait olunca biraz daha fazla naz yapıyor. Eşi dururken bize naz yapıyor. Örneğin; kendi paramızla aldığımız herhangi bir şeyi yediğimizde " bu evde hamile var" diyor şakayla karışık. Ama böyle şaka bile insanı inanın cinayet işlettirecek. Ayrıca internete bağlanıyor. Wifi de benim odamda. Odamdaki priz biraz arızalı. Wifiyi çekince her zaman internet gidebiliyor. Ama bu konuda da baskı uyguluyor. Bir gün odamı süpüreceğim, tek priz olduğu için odamda 30 dk internetsiz kalacaksın dedim. O da sonra süpür dedi. Ben de artık tartışmamak için süpüremedim. Eşi evinde keyif yapsın, halam burada bize baskı uygulasın. İnanın çok aşırı sinirleniyorum. Bir gün birisine patlamamak için kendimi zor tutuyorum. Ayrıca "komşu" denen bir kavram var. Bu kavram olmazsa yaşam olamazsnnsnsn. Alt kattaki komşu tadilat yaptırıyor ve dayanılmaz gürültü oluyor. Bunda ustaların suçu yok. Bir gün kendimi tutamayıp ineceğim ve komşuyu döveceğim diyorum ama tutuyorum kendimi. Bebek olunca zaten gece hep ağlayacak ve biz uyuyamayacağız. Benim finallerim var ve aksilikler hep üstüne geliyor. Bir de bayram var. Bayramda zaten aşırı kalabalık olacak. Bayram mayısın 2'sinde, bebeğin doğumu mayısın 6'sında. Ben öğrendim ki bir aile ile evde yaşamak çok zor. Zaten evlenirken ne benim ailem fazla gelecek ne de eşimin ailesi. Evlenirken böyle bir anlaşma yapacağım. Peki bu sıkıntıların çözümü nedir? Kendimi tutamıyorum ve gerçekten bir gün sinirden hasta olacağım. Evlendiğimde eşim ailesini evde isteyebilir mi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bıktım artık. Hamileliğin ilk dönemlerinde başka yerde yapacak diye eve geldiklerinde yine gezmeye fazla sorun yapmıyordum. Ama şimdi iyice sinirleniyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bayramın kalabalığı ayrı, bebek kalabalığı ayrı. Bunları anlatmak karşımdaki insanı bile bunaltır.
Hamile Birisiyle Yaşamanın Zorlukları ve Doğum ile Bayramın Üst Üste Gelmesi?
Cevapla