Geçen sene Ekim ayında eşim görevde iken oğlumun rahatsızlanmasi üzerine 3 gün üst üste oğlumu ambulansla hastaneye götürdüm 3 gün boyunca hiç bişeyi yok dendi geri gönderildik 3 gün sonunda oğlum oksijene bağlanmak zorunda kaldı ve zatürre oldu bende bizi 3 gün boyunca geri gönderen Dr lari şikayet ettim taksirle yaralama ve görevi kötüye kullanma sebebiyle soruşturma başlatıldı. evlatlara yapılani insan affedemiyor sizde affetmeyin.
Görevi kötüye kullanma ve taksirle yaralama suçu hakkında ne biliyorsunuz?
Gerekli bilgi ve belgeler toplandıktan sonra suç oluştuysa savcılık valilikten soruşturma izni talebinde bulunacak. Valilik izin verirse doktorlar hakkında görevi ihmal olabilir, taksirle bir kişinin yaralanmasına neden olma olabilir suçun türü değişebilir yani doktor hakkında kamu davası açılır. Ancak gönderdiğiniz yazı idari soruşturmaya benziyor. Adli değil