Günaydın☀️
Girişler enerjik miydi yoksa yataktan mı kazıdılar?
Sergen inanırmısın 4 yapraklı yonca olmasa bende çalışmam
Girişler enerjik miydi yoksa yataktan mı kazıdılar?


Tünaydın evet yapıldı valla iyi oldu ya güzel geçti erkenden kalktım ve okul iş ev yani çok güzel geçti inşallah devamı da öyle geçer valla geceye kadar vaktimiz var ya
Merhaba, yapmaz olaydık bu ne yoğun bir pazartesi 🥺
Girişler yapıldı yapılmasına da..
Nasıl yapıldı, neden yapıldı, kim yaptı belli değil..
O mu bize giriş yapt, o da meçhul.. :/
Topyekün teşekkür ederim.. 😄
Topkeyün rica ederim😀
Cevap
20Cevap
Sıkıcı bir gün
Pazartesiye dişçide merhaba dedim. 😪 Kısacası berbat geçti.
Ağrım geçse de çıkıp gezsem diyorum.
Geçmiş olsun
Yapıldı.
Diş hastanesinde geçirdim sabah saatlerini 😷
Gecmis olsun
Sağol teşekkür ederim 🙂
Yoo ben zevk alıyorum hatta şu an salıya ulaştım tam zevke geldim çarşamba perşembe olsa nirvanayı görecem sergen.
Kendi kendimi yataktan kazımak zorunda kaldım, çok savaş verdim güne başlamamak için ama engeller...😒
Günaydın, enerjik şekilde işimin başındayım, yoğunluk başlar birazdan ☕
Gayet güzel bir baslangic oldu. Sabah 6'dan beri simdilik sorun yok :)
Emekliliğin tadını çıkarıyorum ve faydalarını tadıyorum.
Enerjik girdim cünkü yıllıkl izindeyimmm 😂
Yataktan kazıldım ben 😅
giriş yapıldı sevmediğim sıradab günlerden biri
Yorgun yorgun işte çalışıyorum iş güç işte
Çalışmaktan zevk alan canlı yokki zaten
Sabah 7 de yaptım. Muhteşem bir gün eşlik ediyor
Günaydın evet girişler yapıldı enerji doluyum
Ben haftaya enerjik başladım 💃🤗
Yılan gibi bir giriş yaptım
Bi denize gideyim diyorum hava çok güzel:))
Pazartesi bana girdi gibi
sıfır enerjim var bugün ama belli etmiyorum..
Sergen hoca gibiyim...
Pazartesi bana girdi valla.
Yapıldı
Bugün erken kalktım
Evde yaptım girişimi
Yoğun bir gün oldu
Her zamanki gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?