Uçkur muhabbeti yapmıyorum, hakaret etmiyorum, güzelce sohbet etmeye çalışıyorum bir iki gün sonra mesaj atınca böyle bir tribe giriyorlar
OK
Hm...
Anladım
Garip garip bir soğuk davranıyorlar
OK
Hm...
Anladım
Garip garip bir soğuk davranıyorlar
Bazı insanlarda öyle bir kişilik bozukluğu var. Bazı değil az dedim, çoğu insanda. En aşağı %65 vardır. Çok kibar konuşuyorsun, konuşurken ağzından çıkan kelimeleri seçerek konuşuyorsun, saygılı bir görüntü çiziyorsun ya? Bunu kolpadan yapsan karşı taraf daha olumlu bakar. Üstüne üstlük bu tavrında masumsan samimiysen hapı yuttun. O karşı taraf kendi kuş b. yninde kendini hemen senin üstünde konumlandırır. "Bu bu kadar yaltaklandığına göre ben ondan çok üstünüm demek. Zaten baksana böceğe benziyo iyy" gibi bir algıya kapılır. Sktr et gitsin ya kafaya taktığına değmez. Öyle olmayan da var bayağı.
Soğuluktan öte çoğunluğun burayı ciddiye aldığını sanmıyorum. Kafa dağıtmaya, eğlenmeye, bazılarıysa beyin dışı işleyiş göstermek için giriyor. Böyle yani üstünde durma derim. Konuşmak istiyorsanda seni gerçekten muhatap olarak görenlerle iletişimini sürdürebilirsin.
Cevap
3Cevap
uzun mesele senden hoslanmistir belki her gun yazmani bekliyordur ya da gercekten hoslanmamistir ve muhabbet etmek istemiyodur
Ya etmek istemiyorsa söyleyin diyorum sen sohbet etmek istemiyorsun diyorlar ne yapacağımı şaşırdım
trip atiyodur
Knk biktım ya ama hepsi aynı ya bir cevap yazıyorum 10 saat sonra mesaj geliyor
sohbetten ne istediğine göre değişebilir bu durum
Sadece sohbet o kdr
Para bekliyor köpekler o zaman her şey yaparsın bunlara
beğenmemiştir knk. boş ver. buradan bii yol olmaz
Knk yüzümü görmediler ki ama sohbetimde hoşdur
kanki ben de aynnı durumdayım. beni de görmeden engelliyorlar. sohbet sarmıyor. bunlara sapıklık yapacaksın bel altı espri yapacaksın gevşek gevşek laf sokacaksın o dilden anlarlar bunlar. normal değiller
Knk güzel konuşsak engelliyor triplere giriyorlar geç cevap veriyorlar
Sapıkça yazsak ondada ABOZO ORKOKLOR diyorlar mk kezbanları
türk kızlarını boş ver. dil öğren Avrupa'ya açıl. kızlarla aklına gelen her şeyi konuşursun.
Egolu hepsi
Öyle knk ama bıktım ya
Knk kız arkadaşım olsa bu kezbanlarla uğraşırmıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?