Hiç gizlice çekildiğinizi hissettiniz mi?

Ben bugün ikinci defa hissettim çay içmeye çıkmıştık iki tane kardeşim da önümüzde oturuyorlardı telefonu dümdüz bana çevirmişti konuşurken bi anda fark ettim ben bakınca reflexle mi panikle mi hemen kulağına götürdü biriyle konuşuyor gibi yaptı zaten suratından da anlaşılıyordu pis sapığın tuhaf tuhaf bakmaya başladı yanımdakine söyledim belki sana öyle geldi dedi ben de hayır falan derken bu ş erefsizler kalktı gitti yemin ederim bıktım bu ülkedeki sapıklardan hiçbir bok olmuyor tepki vermeye bile korkuyoruz keşke bağırsaydım çağırsaydım diye pişmanlık duyuyorum
Hiç gizlice çekildiğinizi hissettiniz mi?
Cevapla