Öğrenciyim ailem harçlık vermiyor ne yapıcam?

sadece kyk ile geçiniyorum ve bunca zaman ailemden ne harçlık aldım ne bir şey sadece arada bi annem yol parası veriyor o kadar durumumuz çok kötü olsa anlıcam ama babam annemi aldatıp gencecik kadınlarla kızlarla bir sürü para yiyor onlara hediyeler alıyor ve ben artık dayanamıyorum her gece ağlıyorum dışarıda yemek alacak param kalmayıp oturup ağladığımı bilirim hiçbirini anneme ya da babama söylemedim üzülmesinler diye 10 lira isterken bile çekiniyorum ama zoruma gidiyor yani kaldıramıyorum babamın kazandığı para benim mi hakkım yoksa elalemin kadınlarının mı çok düşünüyorum ve artık kanser olcam düşünmekten bunları yazarken bile ağlıyorum oturup bu hayatı yaşamaya mecbursam ne diye beni yaptınız ya
Öğrenciyim ailem harçlık vermiyor ne yapıcam?
Cevapla