şurda Ramazanın bitmesine 8/9 gün kaldı ☺️
ama gerçekten şu an çok öfkeliyim kendime bi sebepten
ama gerçekten şu an çok öfkeliyim kendime bi sebepten
Arabamı sattım dün, biraz hüzünlüyüm. Pazartesi yeni arabamı alıcam aksilik olmazsa ama haftasonumu senelerdr şahsi arabamla geçirirdim ve bi garip oldum. Bugün evden çıkasım bile gelmiyo şu an şirket aracıyla.
ne dertler var be 😀
Cevap
19Cevap
Böyle geçiyor
o karşıdakiler de ne ola ki
Fabrikanun geri dönüşüm Du havuzu
ee neden orayı seyrediyorsun ki 😂
Kabinde yan döndüm bacak bacak üstüne atmak için seyretmiyorum aslında 😬
😀😀
Neden öfkelisin ki merak ettim işte 🥺Temizlik yapmaya çalışıyorum azar azar. Markete gitmem lazım hiç gözüm almıyor.
öyle gelirler bana arada
niye 🙂
🙂
Soruyu pazar günü gecikmeli gören ben. Fena değil ya. Hatta bence iyi diyelim. Pozitif enerjiyi üstümüze çekelim.
Haftasonu hızlı geçiyor. Gözümüzü kapatıp açıyoruz hoop, Pazartesi.
hmm olabilir
Ailecek evde annemin süpürge açısını dinliyoruz çok güzel şu an :D
Bugün de yoğunum o yüzden pek keyifli olduğu söylenemez :D
Şu an yazlıktan denizi seyrediyorum daha iyi olamaz senin keyfini neden kaçtı
Sabah 7 de uyu 11 de kalktım 🥹 tesisatcı işi vardı ona kalktm
Hem çalışıyoruz hem takılıyoruz keyfimize bakıyoruz
Gayet güzel geçiyor.. Hayat hep hafta sonu olsa keşke.. :))
vay be sevince bak 😀
ıdare eder ya.. neoldu neden sınırlısın
Çamaşır suyu döktüm tüm evi yıkıyorum
Basim ağrıyor vakit gecmiyor
Güzel geçiyor eğitimler sonrası
Neden öfkelisin kendine
Sebep ne merak ettim
Eğlenceli
Sebep ne?
rutin ve sıkıcı
Evde
Kizsizliktan kiriliyoz her gun
Niye öfkelisin knk
Bayramı bekliyoruz
neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?