Kapalı kadınlara karşı olan takıntınız nedir?

Niye sürekli eleştirmek zorundasınız, yok şöyle giymiş yok zorla kapatılmış zorunda kalmış, ya size ne niye karışıyorsunuz
Tesettür modaya göre olmazmış madem bu kadar iyi biliyorsunuz kendiniz kapanın güzel örnek olun doğruyu gösterin
Bırakın artık insanları eleştirmeyi önce herkes dönsün kendine baksın, kimse kimseden sorumlu değil, herkesin hesabı ameli kendine.
Kapalı kadınlara karşı olan takıntınız nedir?
Cevapla